Hátul elnyújtott karosszériájával (erre utal az LT, azaz Long Tail elnevezés) áramvonalasabb és különlegesebb, 765 lóerős turbómotorjával pedig elképesztően erős volt a McLaren 765LT – de csak volt, hiszen a kupé már nem szerepel a márka programjában, miután a 765 darabos széria összes példányát eladták.

765 lóerős roadster Angliából 1
765 lóerős roadster Angliából 2

765 lóerős roadster Angliából

765 lóerős roadster Angliából 43
765 lóerős roadster Angliából 44
765 lóerős roadster Angliából 45
765 lóerős roadster Angliából 46
765 lóerős roadster Angliából 47
765 lóerős roadster Angliából 48
765 lóerős roadster Angliából 49
765 lóerős roadster Angliából 50
765 lóerős roadster Angliából 51
765 lóerős roadster Angliából 52
765 lóerős roadster Angliából 53
765 lóerős roadster Angliából 54
765 lóerős roadster Angliából 55
765 lóerős roadster Angliából 56
765 lóerős roadster Angliából 57
765 lóerős roadster Angliából 58
765 lóerős roadster Angliából 59
765 lóerős roadster Angliából 60
765 lóerős roadster Angliából 61
765 lóerős roadster Angliából 62
765 lóerős roadster Angliából 63
765 lóerős roadster Angliából 64
765 lóerős roadster Angliából 65
765 lóerős roadster Angliából 66
765 lóerős roadster Angliából 67
765 lóerős roadster Angliából 68
765 lóerős roadster Angliából 69
765 lóerős roadster Angliából 70
765 lóerős roadster Angliából 71
765 lóerős roadster Angliából 72
765 lóerős roadster Angliából 73
765 lóerős roadster Angliából 74
765 lóerős roadster Angliából 75
765 lóerős roadster Angliából 76
765 lóerős roadster Angliából 77
765 lóerős roadster Angliából 78
765 lóerős roadster Angliából 79
765 lóerős roadster Angliából 80
765 lóerős roadster Angliából 81
765 lóerős roadster Angliából 82
Fotó megosztása:

Most, hogy zárt tetős modell kifutott, jöhet a nyitott verzió: a McLaren 765LT Spider. A kiemelhető keménytetős modell menetkész tömege 1388kg, azaz mindössze 49 kilóval nyom többet, mint a kupé, és 80 kilóval könnyebb, mint a 720S Spider. Ennek érdekében kihagyták az autóból a klímaberendezést (10 kg), az audiorendszert (1,5 kg) és padlószőnyegeket (2,4 kg), bár az előbbiek felár nélkül megrendelhetők.

765 lóerős roadster Angliából 83

További fogyókúrára is lehetőség van, az alumínium karosszériapanelek szénszálasra cserélhetők, az indítóakku lehet lítiumion, illetve kérhetünk ultrakönnyű szénszálas kagylóüléseket, amelyek egyenként csupán 3,35 kilót nyomnak. Mindent összevetve 1278 kilóig szorítható le a Spider tömege.

765 lóerős roadster Angliából 84

A minimális túlsúlynak köszönhetően 0-100 km/órára ugyanúgy 2,8 mp alatt gyorsul az autó, mint a kupé. 0-200 km/órára már lomhább, bár ez viszonylagos: a kupé 7,0 másodperces szintideje helyett 7,2 mp kell, hogy elérjük a kétszázas tempót – a ludas az eltérő karosszériaszerkezet miatt megnőtt légellenállás. Álló helyzetből indulva 19,3 mp alatt éri el a 300 km/órát, a kupénak elég erre 18,0 másodperc is. A végsebesség viszont ugyanaz, 330 km/óra, ahogy a fékutak is: 200-ról 108, 100-ról pedig 29,5 méteren áll meg az autó.

765 lóerős roadster Angliából 85

A kipufogórendszer titánból készül, ami egyrészt hozzájárul a tömegcsökkentéshez, másrészt fantasztikusan szól – és mivel a hátsó szélvédő motorosan leengedhető, zárt tetővel is élvezhetjük a koncertet. Illetve élvezhetik azok, akik gyorsan reagáltak: a Spiderből is csak 765 darab készül, és a 2021-es gyártási kapacitást már lekötötték, 310 ezer angol fontos (130 millió forintos) vételár ide vagy oda.

765 lóerős roadster Angliából 86
765 lóerős roadster Angliából 87