Négy év szolgálat után átdolgozták a Škoda Kodiaqot. A júliustól elérhető, megújult modell egyes felszereltségi szinteken alumíniumhatású kötényekkel kap még robusztusabb hangulatot. Megemelték a motorházfedelet, meredekebbre húzták a hűtőmaszkot.

A lámpák minden esetben LED-esek, így keskenyebbek lehettek, ráadásul opcióként immár mátrix-LED-es kialakításban is elérhetők (azaz a több szegmensből álló lámpa képes egyes területeket megvilágítani, másokat pedig sötétben hagyni, így megelőzve a szemből jövők elvakítását.)  A ködlámpákat áthelyezték, így tényleg megváltozott a Kodiaq fizimiskája.

Újak a keréktárcsák, amelyek immár akár 20 colosak is lehetnek, módosították az aerodinamikai részleteket, a Kodiaq RS sportmodell pedig különleges első lökhárítót kap.

Balról az RS, jobbról a hagyományos változat a megújult Kodiaqból:

Megújult a Škoda nagy szabadidőjárműve 2
Megújult a Škoda nagy szabadidőjárműve 3

Az utastér is módosult. A díszcsíkok, kontrasztos varrások és LED-es hangulatvilágítás mellett fontosabb, hogy kibővült az üléskínálat: rendelhető bőrmentes, “vegán” huzat, valamint ergonomikus ülés, amely szellőztetést és masszázsfunkciót is kínál. A Canton audiorendszer a korábbi nyolc helyett tíz hangszórót kínál.

A digitális műszerfal továbbra is feláras extra, a Kodiaq RS esetén azonban alapfelszerelés, ráadásul négy helyett ötféle képernyő-elrendezést kínál.

Megújult a Škoda nagy szabadidőjárműve 4

Fontos új fejlesztés a ráfutásos balesetek kockázatát érzékelő radaros rendszer.

Az alapvető motorkínálat (150 és 190 lóerős benzinmotorok, 150 és 200 lóerős dízelek) nem változik, a sportos csúcsmodell, a Kodiaq RS azonban kap egy új erőforrást: a kétliteres benzines turbómotor 245 lóerős.

Megújult a Škoda nagy szabadidőjárműve 5