Thierry Neuville 13-szoros futamgyőztes és ötszörös év végi ezüstérmes a rali-világbajnokságon. Ifj. Érdi Tibor háromszoros ERC2-es Európa-bajnok. 2020 december végétől pedig mindkét pilóta pályafutásában van egy közös kapcsolódási pont, méghozzá a Hyundai i20 WRC.

A belga volánzsonglőr 2015-ben három versenyen használta a 10-es kasznit, Finnországban negyedik, míg Szardínián a harmadik helyig jutott az 1,6-os WRC-vel, majd Argentínában megszabadult a bal hátsó futóműtől, így nullázta a dél-amerikai futamot. Miután a gyár felújította az autót, az elkerült a HMI Rally Team-hez, ahhoz a csapathoz, amely a Hyundai ügyfélprogramját viszi Olaszországban.

Ezt követően, még 2015-ben, Haydon Paddon a RallyLegenden, majd Neuville a Monza Rally Show-n szórakoztatta a szurkolókat. Hat év alatt összesen 45 versenyen álltak rajthoz az autóval és a 46. bevetésére a Szilveszter Rally-n került volna sor, Érdi Tibor kezei közt, de a futam törlése miatt ez nem valósult meg.

Viszont a háromszoros kategória EB-győztes édesapja úgy döntött, mégis Magyarországra hozatja az autót és a Kakucs Ringen, egy zártkörű partnerautóztatás, valamint évzáró keretei közt páran megcsodálhatták a koreai gyártó első csúcskategóriás raliautóját. Az 1150 kilós autó 1,6 literes turbómotorja 300 lóerős, maximális nyomatéka 400 Nm. A hajtáslánc további elemei a hatfokozatú sebességváltó és négykerék-hajtás. 

A Hyundai, amivel te is szívesen arrébb állnál 2Luca Murdolo a HMI vezetőjétől a vendégek azt is megtudhatták, hogy 2015-ben, az akkori szabályoknak megfelelően, még hagyományos, karos szekvenciális váltóval szerelték az i20-at, majd miután 2017-ben megjelentek az aero pakkos WRC-k, a kistestvér is megkapta az újabb WRC-k kormány mellé elhelyezett pillangó váltóját. Nos, ezzel a műremekkel szórakoztatta a vendégeit az Érdi Rally Team, ami stílszerű zárása volt a sikerrel megvívott 2020-as Eb-hadjáratnak.