A 300 lóerős, dupla villanymotoros variáns után újabb, olcsóbb plug-in hibrid változattal bővült a DS 7 Crossback modellcsalád.

A 180 lóerős, 300 Nm-es kétliteres benzinmotorhoz a váltóba integrált 110 lóerős, 320 Nm-es villanymotor kapcsolódik, az akkumulátor 13,2 kWh kapacitású. A rendszerteljesítmény 225 LE, a kombinált csúcsnyomaték 360 Nm. Alapfelszerelés a kamerával vezérelt intelligens, elektronikus szabályozású felfüggesztés.

A padló alá beépített 13,2 kWh-s akkumulátor 55 km-es elektromos hatótávot tesz lehetővé (WLTP szabvány). A CO2 kibocsátás 31-36 g között alakul, míg a súlyozott vegyes fogyasztás 1,4-1,6 l/100 km között (WLTP). Nagy sebességnél a fogyasztás a felszereltség függvényében 6,1-6,5 l/100 km között alakul.

Míg az összkerékhajtású variáns 21 millió forint fölött indul, az extra villanymotor és 75 lóerőnyi teljesítmény elhagyásával majdnem 5 millió forintot spórolhatunk; a belépő PHEV modell 16,4 milliótól elvihető.

A DS 7 Crossback E-Tense 225 gyártása még 2020-ban megkezdődik.

Olcsóbb plug-in hibrid opció a DS-nél 2