Logikusan a G70 szedán technológiáját alkalmazza a hátsó- és összkerékhajtással elérhető Genesis GV70. A középkategóriás crossovernek jól áll a márka frissen bevezetett, markáns dizájnja, amelyet ötszögletű hűtőmaszk és vízszintesen osztott fényszórók határoznak meg. Hátul mintha elfogyott volna a tervezők kreativitása, a lámpatestek a Porschét idézik, a D oszlop ívében a 2000-es évek koreai autódivatja kel újra életre.


Középkategóriás luxusterepjáró Koreából
Középkategóriás luxusterepjáró Koreából












Lesz egy GV70 Sport kivitel is, 21 colos keréktárcsákkal, hatalmas krómozott kipufogókkal, fényezett diffúzorral, szénszálas utastéri elemekkel. Apropó, utastér: a műszerfal kialakítását állítólag a repülőgépek szárnya ihlette. A klímavezérlést nem integrálták a központi képernyőbe, ami jó, viszont a széles formátumú kijelző a padlókonzolon elhelyezett tárcsáról vezérelhető, ami már nem annyira.
A Genesis október végétől álcázott GV70-eseket szabadít Korea útjaira; ez lesz a végső tesztfázis, amely után megkezdik a modell gyártását.