Az elődjénél jelentősen rövidebb (-125 mm) és könnyebb (-120 kg) Opel Mokka villanymotorjának paramétereit már ismerjük, most elárulták a belső égésű motorok alapadatait is.

A belépő motorja az 1,2 literes, 100 lóerős, 205 Nm nyomatékú turbós benzines; ugyanez a motor 130 lóerős, 230 Nm nyomatékú verzióban is elérhető. Utóbbihoz opciósan nyolcfokozatú automata sebességváltó is kérhető. A kisebbik benzines modell 11 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára, végsebessége 182 km/óra, az erősebb variáns 9,2 másodpercet, illetve 202 km/órát teljesít.

A 110 lóerős dízelmotor másfél literes; forgatónyomatéka 250 Nm, váltója ugyanúgy csak hatfokozatú manuális lehet, mint a kisebbik benzinmotornak. Ehhez a motorhoz egyelőre nem közölt gyorsulási és végsebesség-adatot a gyártó, elárulták viszont, hogy NEDC-norma szerint mért átlagfogyasztása 3,8 l/100 km (a benzineseké 4,6, illetve 4,5 l/100km).

Vezetőtámogatás dolgában jól áll az Opel Mokka: ráfutásos ütközést megakadályozó, gyalogosfelismerő vészfékrendszer, adaptív tempomat, mátrix LED-es fényszóró segíti a vezetőt. A kényelemről akár masszászfunkciós bőr vezetőülés, 10 colos központi érintőképernyő, vezeték nélküli okostelefon-töltő gondoskodik.

Belső égésű motorokat is kap az Opel Mokka 2