Keret nélküli, megújult hűtőmaszkkal, fényes fekete oldalsó légbeömlőkkel, a lökhárítóba integrált, fényezett csomagtér-peremmel érkezik a Peugeot 3008 megújult kivitele.

A legmagasabb felszereltségi szinteken egyedi hűtőmaszkokat találunk majd, megnövelt erejű LED-es fényszórókkal együtt – az agresszívabb rajzolatú fényszórókban egyébként is diódákat találunk. Ködfényszóró nincs, helyette a LED-es fényszórók extra funkciója (a tompított világítás csökkentett fényerejű üzeme) segíti a tájékozódást rossz látási viszonyok között. Hátul újak és LED-esek a lámpák, az irányjelzők futófényesek.

A karosszéria kétféle új kék árnyalatban kérhető, de lesz egy ’fekete optikai csomag’ is, amely sötétített hűtőmaszkot, oroszlánfigurát, emblémákat, hátsó küszöböt, kerékív-toldatokat, tetősíneket és tetőpanelt, légterelőt, hátsó lökhárító-peremet, valamint alsó ajtóburkolatokat tartalmaz, 19 colos keréktárcsákkal.

Az autó új generációs i-Cockpit technológiája 12,3 colos műszeregységet és 10 colos érintőképernyőt kínál. Utóbbihoz hét szokásos „zongora-billentyű” tartozik, amelyek közvetlen elérést biztosítanak egyes funkciókhoz.

Megújult a Peugeot 3008 2

A benzin- és dízelmotorokhoz alapfelszerelés lesz a nyolcfokozatú automata váltó, valamint az üzemmódválasztó kapcsoló. A hibridekben ez utóbbival elektromos, hibrid, sport és 4WD üzemmódok között válogathatunk (a 4WD értelemszerűen csak a 300 lóerős csúcsmodell esetében.)

Újak a beltéri huzatok és felületek is, a kiterjesztett bőrkárpitozástól kezdve az újrahasznosított műanyagból készült ökoszövetig, sőt, akár fabetétek és keret nélküli belső tükör is elképzelhető.

Megújult a Peugeot 3008 3

A vezetőtámogatás terén éjjellátó készülék, adaptív tempomat, sávban tartó, automata vészfék is juthat az autókba, a legtöbb szinten alapáras az Apple CarPlay, az Android Auto és a képernyő-tükrözés. Hátul kettő USB aljzatot találunk, a legerősebb hifi 515 wattos, és a Focal szálítja.

Motorból lesz két plug-in hibrid, mint eddig is: az egyik 300, a másik 225 lóerős; utóbbi elsőkerék-hajtású. Benzinmotorból az 1,2 literes 130 lóerővel, kézi vagy automata váltóval, az 1,6-os 180 lóerővel és automatával kapható; dízelből csak egy van, másfél literes, 130 lóerős, automata váltós.

Forrás: Peugeot