20 éve éppen az S3-as volt az első olyan sportmodell az Audinál, mely négyhengeres motort kapott. Háromajtósként kezdte, mára pedig ötajtós Sportback és négyajtós Limousine formában mutatkozik be a harmadik generációs S3. Míg az első a PQ34-re épült, addig az új modell a korábban is használt MQB moduláris platformot használja, tehát maradtak rokonok a szintén kompakt Volkswagen Golffal.

310 lóerő, visszafogott csomagolásban 1
310 lóerő, visszafogott csomagolásban 2

310 lóerő, visszafogott csomagolásban

310 lóerő, visszafogott csomagolásban

310 lóerő, visszafogott csomagolásban 16
310 lóerő, visszafogott csomagolásban 17
310 lóerő, visszafogott csomagolásban 18
310 lóerő, visszafogott csomagolásban 19
310 lóerő, visszafogott csomagolásban 20
310 lóerő, visszafogott csomagolásban 21
310 lóerő, visszafogott csomagolásban 22
310 lóerő, visszafogott csomagolásban 23
310 lóerő, visszafogott csomagolásban 24
310 lóerő, visszafogott csomagolásban 25
310 lóerő, visszafogott csomagolásban 26
310 lóerő, visszafogott csomagolásban 27
310 lóerő, visszafogott csomagolásban 28
Fotó megosztása:

Apró jelekből sejthető csak, hogy ez az izmosabbik A3-as Audi, mint a méhsejtmintás hűtőrács, a fekete tükörházak, de mind közül a legegyértelműbb jel az S3 logók és a kétoldalt kivezetett dupla kipufogóvégek. Határozottabban formázott első ülések vannak a beltérben és csapott aljú, háromküllős kormány hozza a sportosabb hangulatot. Az Audi S3-asokról nem ordít a teljesítmény, az majd az RS3 feladata lesz.

310 lóerő, visszafogott csomagolásban 29

2,0 literes, négyhengeres turbómotorja 310 lóerős, maximális forgatónyomatéka 400 Nm. Az öt- és a négyajtós változat is 4,8 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára, a végsebesség pedig 250 km/óránál elektronikusan korlátozott. 7 sebességes automataváltója van és Haldex rendszerű összkerékhajtása. Az S3 karosszériáját 15 milliméterrel ültették lejjebb a normál modellhez képest. Most pedig nézd meg az S3-ast mozgásban!

a videó a hirdetés után indul