Két teljesítményszinten: 125 és 155 lóerős kivitelben elérhető a Ford Fiesta legújabb hajtáslánca, az 1,0 literes EcoBoost benzinmotorra épülő mild hibrid egység. A villanymotor dolgozhat a benzinmotor helyett – ilyenkor csökken a fogyasztás 5,4 l/100 km-re a 125 lóerős verziónál, ami mintegy 5%-kal (azaz szűk 0,3 l/100 km-rel) kedvezőbb, mint amit ugyanennek a motornak az azonos teljesítményű, de villanymotor nélküli verziója produkál.

A másik lehetőség, ha a fogyasztáscsökkentés helyett a teljesítményt növeli a rendszer: ebben az esetben a combosabb motor akár 240 Nm-t képes leadni, alacsony fordulatszámon pedig 50%-kal nő a rendelkezésre álló forgatónyomaték.

Mild hibrid hajtásláncot kapott a Ford Fiesta 1

Fiesta Van. Mindkét mild hibrid hajtáslánccal elérhető, a raktér mérete és a terhelhetőség nem változik.

A 48 voltos üzemi feszültségen működő mild hibrid rendszernek köszönhetően a mérnökök csökkenthették az 1,0 literes benzinmotor sűrítési viszonyát, illetve nagyobb turbófeltöltőt alkalmazhattak. Így csökken a turbólyuk. A technológia másik előnye, hogy a start-stop rendszer (a 155 lóerős verziónál) szélesebb üzemi sávban aktiválódik, így már 24 km/óra alatt lekapcsolhat a motor, és ehhez a fokozatból sem kell kivenni a váltót, elég a kuplungot kinyomni. Ahogy a motor normál verziói, a mild hibrid is képes lekapcsolni az egyik hengerét, és részterhelésen csupán két hengerrel üzemelni.