Az angol Radical versenyautókat és pályán használatos gépeket készít, melyek rendre remek helyen végeznek a különféle pályanapokon. A legújabb autójuk az SR3 XX nagyjából pont úgy néz ki, mint a korábbiak, mégis egészen új technika van a karosszériája alatt.

A Radical SR3 XX szinte már formaautósan néz ki, nincs utastere sem, csak két ülés és a fölé magasodó bukócső. FIA által elfogadott formában. A Radical belseje ennek megfelelően elég puritán, csak a legfontosabb kapcsolók, a pedálok és a kormány van. Utóbbi integrált kijelzős és teljesen személyre szabható, hogy milyen információkat jelenítsen meg.

Itt a Suzuki motoros angol pályagép 1

A LED-es fényszórók is jól jönnek, de pályanapokhoz igazán a teljes mértékben állítható, nyomórudas felfüggesztés érdekes. Elöl és hátul is 280 mm-es féktárcsák vannak és 4 dugattyús féknyergek.

A Radical SR3 XX egyik különlegessége az új elektromos rendszer, melyet az AiM Technologies-zel fejlesztettek ki. Így kevesebb kábel szükséges és ezzel súlyt takarítottak meg. Nem mellesleg gyorsabban érhetőek el a különböző telemetriai adatok.

A 4 méter hosszú SR3 XX mindössze 620 kg-ot nyom és 1 340 vagy 1 500 köbcentis Suzuki motor hajtja, hozzá hatsebességes szekvenciális váltót csatlakoztatnak hozzá.

Az erősebb, 230 lovas változat 3,1 másodperc alatt gyorsul 60 mérföld/órára (96 km/óra) és 237 km/óra a végsebessége.

Itt a Suzuki motoros angol pályagép 2