Fejlett összkerékhajtással szerelik fel az idei évtől a Chrysler Pacifica benzinmotoros kiviteleit – tehát a hibridet nem.

A rendszer akár 100 százalékban képes bármely tengelyre átvinni a nyomatékot, a rendelkezésre álló tapadás függvényében. A bal és jobb oldal közötti nyomatékkülönbséget a kerekek összefékezésével hidalja át a rendszer. Elinduláskor minden esetben aktív az AWD, de ha nincs rá szükség, csak elöl hajt az autó. Az összkerékhajtással párhuzamosan 20 mm-rel megnövelték a szabad hasmagasságot, hátul kanyarstabilizátort szereltek be, illetve áthangolták az első és hátsó felfüggesztést.

Emellett módosított hűtőmaszk, széria LED-es fényszórók, nagyobb (szintén LED-es) ködfényszórók, valamint átrajzolt LED-es hátsó lámpatest került az autóra. Emellett kibővítették a vezetőtámogató rendszerek kínálatát, és vadonatúj, 10,1 colos infotainment rendszert szereltek be, amelynek legérdekesebb funkciója az a beltéri megfigyelő kamera, amely az első és hátsó panoráma napfénytetők között, a második és harmadik üléssor fölött helyezkedik el, és amely nagyítható képet ad a hátul utazó gyerekekről.

Terepjárósították a Fiat-Chrysler buszlimuzinját 2

Szintén érdekes fejlesztés a hátsó üléssori szórakoztató rendszer, amelynek 10,1 colos képernyőjén beépített játékok (memória, sakk, ostábla, stb.) szórakoztatják a kicsiket és nagyokat.