A tízhengeres szívómotort  610 lóerőre és 560 Nm nyomatékra hangolták, az autó 3,5 mp alatt gyorsul 100 km/órára, végsebessége 324 km/óra. A fémtetős variánsnak 3,3 mp is elég, és 325 km/óráig tart a száguldás.

Élmény fémtető és hajtott első kerekek nélkül 1
Élmény fémtető és hajtott első kerekek nélkül 2

Élmény fémtető és hajtott első kerekek nélkül

Élmény fémtető és hajtott első kerekek nélkül 14
Élmény fémtető és hajtott első kerekek nélkül 15
Élmény fémtető és hajtott első kerekek nélkül 16
Élmény fémtető és hajtott első kerekek nélkül 17
Élmény fémtető és hajtott első kerekek nélkül 18
Élmény fémtető és hajtott első kerekek nélkül 19
Élmény fémtető és hajtott első kerekek nélkül 20
Élmény fémtető és hajtott első kerekek nélkül 21
Élmény fémtető és hajtott első kerekek nélkül 22
Élmény fémtető és hajtott első kerekek nélkül 23
Élmény fémtető és hajtott első kerekek nélkül 24
Fotó megosztása:

A vászontető akár 50 km/óra sebességnél is mozgatható, mindössze 17 másodperc alatt eltűnik. Az autó karosszériáját úgy alakították ki  – akárcsak az összkerékhajtású Spyder-nél -, hogy közegellenállása és leszorítóereje is minél közelebb legyen a kupééhoz.

A Spyder egyedi hangolású P-TCS menetstabilizáló rendszert kap, amely Strada (közúti), Sport és Corsa (verseny) állásban használható.

Élmény fémtető és hajtott első kerekek nélkül 25
Élmény fémtető és hajtott első kerekek nélkül 26

Az alumínium-karbon vázra szerelt alumínium-plasztik karosszériának köszönhetően a hátsókerék-hajtású Spyder 1509 kilót nyom – ez 120 kilóval több, mint a kupé menetkész tömege. A tengelyterhelés aránya 40/60 százalék, a 20 colos keréktárcsák és a karbon fékek opciósak.

Megnéznéd videón is a Lamborghini újdonságát? Kattints ide!

Az autó optikai jegyei alapján könnyen megkülönböztethető az összkerékhajtású Spydertől: más az első lökhárító és a légterelő, és módosították a hátsó diffúzort is.

Élmény fémtető és hajtott első kerekek nélkül 27

A leggyorsabb megrendelők már idén nyáron hozzájuthatnak autójukhoz.