Elkészült első gyári e-dragsterével a Ford. A Mustang alapjaira épülő Cobra Jet 1400 prototípus nevében hordozza legfontosabb műszaki jellemzőjét: a villanymotor 1400 lóerős, legnagyobb forgatónyomatéka hozzávetőlegesen 1500 Nm.

1400 lóerős villanyautót épített a Ford 1
1400 lóerős villanyautót épített a Ford 2

1400 lóerős villanyautót épített a Ford

1400 lóerős villanyautót épített a Ford

1400 lóerős villanyautót épített a Ford 10
1400 lóerős villanyautót épített a Ford 11
1400 lóerős villanyautót épített a Ford 12
1400 lóerős villanyautót épített a Ford 13
1400 lóerős villanyautót épített a Ford 14
1400 lóerős villanyautót épített a Ford 15
1400 lóerős villanyautót épített a Ford 16
Fotó megosztása:

Ez versenyhelyzetben alig több mint 8 másodperces időt ígér negyed mérföldön; a célvonalon aztán 274 km/órával száguld az autó. Ezek elméleti számok, az autót még nem tesztelték élesben, de a Ford azt ígéri, az autó még az idén megmutatja, mire is képes.

1400 lóerős villanyautót épített a Ford 17

Ford Mustang GT 428 Cobra Jet 1968

 

A Ford egyébként 1968 óta építi Cobra Jet néven gyári gyorsulási versenyautóit. A hátsó kerék előtt ágaskodó mérgeskígyó kötelező stíluselem, ahogy a motorháztető domborodó power dome-ja is – utóbbinak természetesen semmi funkciója nincs a villanyautón.

a videó a hirdetés után indul