A világ több pontján népszerűek és sikeresek az olyan autómegosztó szolgálatok, amelyek menet közben több utast is felvesznek, majd mindenkit a megfelelő helyen tesznek ki. A mobilalkalmazás-alapú szolgáltatások gyorsak és jelentősen olcsóbbak, mint a hagyományos taxik, ám ahogy a jelek mutatják, a sofőrök színvonala olykor kívánnivalót hagy maga után.

Amerikában egy 18 éves lány osztotta meg egy Lyft-sofőrrel szerzett kellemetlen élményét. Elmondása szerint beszállása pillanatától fogva kellemetlenkedett vele a vezető, hangosan telefonált, és hiába kérte, nem halkította le a zenét. A vita végül odáig fajult, hogy a sofőr felszólította a lányt, szálljon ki a kocsiból, mire az közölte vele, hogy az egész beszélgetést felvette telefonjával, és panaszt tesz ellene.

A sofőr ekkor maga is kiszállt a kocsiból, és a lányra támadt. A videófelvétel megszakad, amikor a sofőr a telefon felé nyúl, így már csak a lány panaszleveléből derül ki, hogy a sofőr megtépte a haját, megütötte az arcát, és a telefonját is összetörte.

A Lyft azonnali hatállyal felbontotta a szerződést az autót vezető hölggyel, és támogatásáról biztosította az utast.