A szokásos passzív hangzárás helyett aktív, elektronikus zajcsillapítással csökkenti az út- és motorzaj szintjét a Hyundai új technológiája.

A tradicionális elektronikus zajcsillapító módszerek nemigen tudtak mit kezdeni a változó zajokkal, a Hyundai rendszere azonban 2 ezredmásodperc alatt reagál azokra az útról az autóra átterjedő rezgésekre, amelyeket gyorsulásérzékelő segítségével számít ki a technológia. Ez négyszer gyorsabb, mint ahogy a motor- és útzaj eléri az utasteret (9 ezredmásodperc), így ellentétes fázisú hanghullámokkal hatékonyan kioltható a zaj. 

A Hyundai szerint 3 decibellel csökkenthető az autó zajszintje, azaz gyakorlatilag fele olyan hangos lesz az autó az utasok számára, mint a technológia nélkül. Ennél is fontosabb, hogy a két első ülésnél, valamint a hátsó üléspadon külön-külön mérik a zajokat és szabályozzák a hangok csillapítását.

Az új technológiának köszönhetően az autógyártó csökkentheti a járművekbe beépített zajcsillapító anyagok és komponensek mennyiségét, ezzel könnyebbé és ezáltal takarékosabbá téve az autókat.