Nem egészen 3,5 méter hosszú, alig több mint 1,5 méter széles, viszont 164 cm magas a Nissan újdonsága, a márka új formai irányzatát, az „időtlen japán futurizmust” sugárzó IMk törpeautó-tanulmány.

A műfajban nem meglepő, hogy a kerekek a karosszéria sarkaiba kerültek. Az viszont igen, hogy a hűtőmaszk (amire valójában nincs is szükség, hiszen elektromos autóról van szó) fényt bocsát ki, ráadásul hátul is hasonló stíluselem uralja az autó megjelenését.

Városi cukiság a Nissantól 1
Városi cukiság a Nissantól 2

Városi cukiság a Nissantól

Városi cukiság a Nissantól 16
Városi cukiság a Nissantól 17
Városi cukiság a Nissantól 18
Városi cukiság a Nissantól 19
Városi cukiság a Nissantól 20
Városi cukiság a Nissantól 21
Városi cukiság a Nissantól 22
Városi cukiság a Nissantól 23
Városi cukiság a Nissantól 24
Városi cukiság a Nissantól 25
Városi cukiság a Nissantól 26
Városi cukiság a Nissantól 27
Városi cukiság a Nissantól 28
Fotó megosztása:

Külső tükrök nincsenek, helyettük kamerák dolgoznak. Szintén nincsenek gombok az autóban, illetve egy mégis van: a motorindító gomb. A váltókar ugyancsak egy mozgatható kezelőszerv, ám minden más funkció érintőképernyőről vezérelhető. Már ha egyáltalán kell vezérelni, hiszen az autó alkalmas az autonóm közlekedésre.

A teljes tetőlemez helyét üvegpanel foglalja el. A beltér puritán, elöl egybeszabott pad várja az utasokat – városban nem is kell ennél intenzívebb oldaltartás.

Városi cukiság a Nissantól 29

Az autópaneleken fabetétek, az üléseken dudorok teszik izgalmassá a belteret, a padlókárpitba fémszálakat szőttek bele.

További részletek október utolsó hetében, a Tokiói Autószalonon várhatók.