Tizenkétezer dollár, azaz 3,5 millió forint: ennyibe kerül, hogy a texasi European Auto Group (micsoda ironikus elnevezés!) manuális váltót szereljen be a Toyota Supra automatája helyére. Mivel idén júliustól a BMW Z4 belépő négyhengeres verziója alapáron kéziváltóval kapható, logikusnak tűnik, hogy ezt az egységet kapja meg a Toyota is.

Aki maga szeretne kapcsolni az új Suprában, annak nincs más esélye: Tada Tecuja főmérnök szerint ugyanis sem kézi sebességváltót, sem vászontetőt nem fog kapni az autó (szó szerint úgy fogalmazott egy interjújában: „Már létezik vászontetős kivitel az autóból: úgy hívják, BMW Z4. Ha párhuzamot szeretnék vonni, a Supra és a Z4 nagyjából úgy viszonyul egymáshoz, mint a Porsche Cayman és a Boxster”.)

Nyolcfokozatú automata a Suprában. Vagy hatfokozatú kézi, egy vagyonért.

Ami viszont mégis lesz a Suprában, az a nagyobb motorteljesítmény. Ugyanebben az interjúban Tada-szan bevallotta, hogy folyamatosan új modellvariánsokat dobnak majd piacra az autóból, márpedig „amikor az ember sportautót fejleszt, a lényeg, hogy minden egyes új modellváltozat egyre nagyobb teljesítményt kínáljon.”

Hogy mennyivel növeli meg a teljesítményt, nem árulta el. A BMW Z4 Észak-Amerikában akár 388 lóerővel is kapható, ami több mint 10 százalékkal erősebb, mint a Supra 340 lóereje – kezdetnek már ez sem hangozna rosszul.

„Már létezik vászontetős kivitel az autóból: úgy hívják, BMW Z4. Ha párhuzamot szeretnék vonni, a Supra és a Z4 nagyjából úgy viszonyul egymáshoz, mint a Porsche Cayman és a Boxster”