A 707 lóerős motor marad, ahogy a 315 km/óra végsebesség és a négy másodperc alatti gyorsulás, viszont ránézésre sokkal durvább lett a Dodge Charger csúcsmodellje.

Az SRT Hellcat modell megkapta ugyanis a Widebody csomagot, ami új orrkialakítást, összesen 9 centiméterrel szélesebb karosszériát, hatdugattyús Brembo fékeket, egyedi, állítható Bilstein lengéscsillapítókat, és 305/35 R20 méretű Pirelli abroncsokat tartalmaz. A Dodge Charger SRT Hellcat Widebody 10,96 mp alatt futja a negyed mérföldet, és a gyár 3400 méteres tesztpályáján 2,1 másodperccel fürgébb közvetlen elődjénél.

Négyajtós szedán nem volt még ilyen durva 1
Négyajtós szedán nem volt még ilyen durva 2

Négyajtós szedán nem volt még ilyen durva

Négyajtós szedán nem volt még ilyen durva

Négyajtós szedán nem volt még ilyen durva 13
Négyajtós szedán nem volt még ilyen durva 14
Négyajtós szedán nem volt még ilyen durva 15
Négyajtós szedán nem volt még ilyen durva 16
Négyajtós szedán nem volt még ilyen durva 17
Négyajtós szedán nem volt még ilyen durva 18
Négyajtós szedán nem volt még ilyen durva 19
Négyajtós szedán nem volt még ilyen durva 20
Négyajtós szedán nem volt még ilyen durva 21
Négyajtós szedán nem volt még ilyen durva 22
Fotó megosztása:

A Dodge Charger SRT Hellcat Widebody állítható elektromos szervokormányt kapott, a fedélzeti infotainment rendszeren az autó minden paramétere szabályozható, a váltási sebességtől a motorteljesítményen át a felfüggesztés beállításaiig. Utóbbi eleve feszesebb, az első rugók 32 százalékkal keményebbek, a kanyarstabilizátorok vastagabbak. Üzemmódból négyféle van: utcai, sport, pálya és egyedi.

A motor leállítását követően tovább működik az intercooler szivattyúja és a hűtőventilátor, ezzel segítve a kompresszor hűtését. A gumik felmelegítésére szolgáló line lock funkció befékezi az első kerekeket, de elengedi a hátsókat, így azok szabadon pörgethetők. A rajtautomatika a megcsúszás határán tartja a hajtott kerekeket, míg az elindulássegítő rendszer megakadályozza, hogy túlontúl vehemens rajtnál megugorjon az autó, károsítva a hajtásláncot.

Négyajtós szedán nem volt még ilyen durva 23

A Dodge szerint annyira brutális a Hellcat Widebody, hogy benevezték a Pikes Peak hegyi felfutó versenyre. Igaz, hogy csak az Exhibition, azaz bemutató osztályban, de ez akkor is egy ambiciózus vállalás: a coloradói versenyen a közel 20 kilométeres pályán 156 kanyarral és 1440 méteres szintkülönbséggel kell megküzdeniük a pilótáknak és autóiknak.