A 707 lóerős motor marad, ahogy a 315 km/óra végsebesség és a négy másodperc alatti gyorsulás, viszont ránézésre sokkal durvább lett a Dodge Charger csúcsmodellje.

Az SRT Hellcat modell megkapta ugyanis a Widebody csomagot, ami új orrkialakítást, összesen 9 centiméterrel szélesebb karosszériát, hatdugattyús Brembo fékeket, egyedi, állítható Bilstein lengéscsillapítókat, és 305/35 R20 méretű Pirelli abroncsokat tartalmaz. A Dodge Charger SRT Hellcat Widebody 10,96 mp alatt futja a negyed mérföldet, és a gyár 3400 méteres tesztpályáján 2,1 másodperccel fürgébb közvetlen elődjénél.

A Dodge Charger SRT Hellcat Widebody állítható elektromos szervokormányt kapott, a fedélzeti infotainment rendszeren az autó minden paramétere szabályozható, a váltási sebességtől a motorteljesítményen át a felfüggesztés beállításaiig. Utóbbi eleve feszesebb, az első rugók 32 százalékkal keményebbek, a kanyarstabilizátorok vastagabbak. Üzemmódból négyféle van: utcai, sport, pálya és egyedi.

A motor leállítását követően tovább működik az intercooler szivattyúja és a hűtőventilátor, ezzel segítve a kompresszor hűtését. A gumik felmelegítésére szolgáló line lock funkció befékezi az első kerekeket, de elengedi a hátsókat, így azok szabadon pörgethetők. A rajtautomatika a megcsúszás határán tartja a hajtott kerekeket, míg az elindulássegítő rendszer megakadályozza, hogy túlontúl vehemens rajtnál megugorjon az autó, károsítva a hajtásláncot.

Négyajtós szedán nem volt még ilyen durva 2

A Dodge szerint annyira brutális a Hellcat Widebody, hogy benevezték a Pikes Peak hegyi felfutó versenyre. Igaz, hogy csak az Exhibition, azaz bemutató osztályban, de ez akkor is egy ambiciózus vállalás: a coloradói versenyen a közel 20 kilométeres pályán 156 kanyarral és 1440 méteres szintkülönbséggel kell megküzdeniük a pilótáknak és autóiknak.