Nem nehéz észrevenni a hasonlóságot a nemrég bemutatott új generációs BMW 1-es és az X1 ráncfelvarrása között: ugyanaz a nagyobb, középen összeolvadó hűtőmaszk, a módosított fényszórók (akár adaptív LED-es kivitelben), nagyobb légbeömlős lökhárítók fogadnak szemből. Hátul fényezett köténybetét jelenik meg újdonságként. Végső gegként a vezető oldali külső tükör az ajtó nyitásakor kétszínű X1 logót vetít a talajra.

A színpalettán három új árnyalat jelenik meg – egy bézs, egy két az M Sport verziókhoz, és a képeken látható viharszürke.

Motorból a két dízel (sDrive16d / 116 LE és xDrive25d / 231 LE) és az egy benzines (xDrive25i / 231 LE) mellé jövő tavasszal érkezik a plug-in hibrid xDrive25e, amely 2,0 literes átlagfogyasztást ígér, és 50 km-t tud megtenni egy feltöltéssel.