Tavaly nyáron jelent meg a 300 lóerős turbómotorral és új futóművel szerelt Renault Mégane R.S. Trophy. Kevésnek találták azonban tudását, így mostanra kapott még egy R betűt a neve végére – meg ami ezzel jár.

A motoron nem változtattak, de átdolgozták az aerodinamikát, még élesebb lett a futómű, a tömeget pedig 130 kilóval csökkentették.

Az új csodafegyver még az idén forgalomba kerül, mindössze néhány száz példányban. Hogy a potenciális vevőknek kedvet csináljanak, a Renault kivitte az autót a Nürburgringre, ahol a 20,6 kilométeres körön 7 perc 40,1 másodperccel új csúcsot futott.

Összehasonlításként: 2008-ban a Megane R.S. R26.R-nek még 8 perc 17 másodpercre volt szüksége, 2011-ben az aktuális Megane R.S. Trophy 8 perc 07,97 másodpercet futott, majd 2014-ben a harmadik Mégane R.S Trophy 7 perc 54,36-ra szorította le az időt.