Teljesen egyedi farral, adaptív hátsó légterelővel, kétszemélyes hátsó üléspaddal és üveg- vagy szénszálas tetőlemezzel lép színre a Porsche újdonsága, a Cayenne Coupé.

Azok a Porsche-ügyfelek, akiknek eddig fájdalmas döntést kellett hozniuk, hogy praktikus és divatos szabadidőjárművet vagy klasszikus sportkupét vásároljanak a márkától, mostantól egyben megkaphatják a kettőt.

Mostantól ezért állnak sorba a gazdagok 1
Mostantól ezért állnak sorba a gazdagok 2

Mostantól ezért állnak sorba a gazdagok

Mostantól ezért állnak sorba a gazdagok

Mostantól ezért állnak sorba a gazdagok 25
Mostantól ezért állnak sorba a gazdagok 26
Mostantól ezért állnak sorba a gazdagok 27
Mostantól ezért állnak sorba a gazdagok 28
Mostantól ezért állnak sorba a gazdagok 29
Mostantól ezért állnak sorba a gazdagok 30
Mostantól ezért állnak sorba a gazdagok 31
Mostantól ezért állnak sorba a gazdagok 32
Mostantól ezért állnak sorba a gazdagok 33
Mostantól ezért állnak sorba a gazdagok 34
Mostantól ezért állnak sorba a gazdagok 35
Mostantól ezért állnak sorba a gazdagok 36
Mostantól ezért állnak sorba a gazdagok 37
Mostantól ezért állnak sorba a gazdagok 38
Mostantól ezért állnak sorba a gazdagok 39
Mostantól ezért állnak sorba a gazdagok 40
Mostantól ezért állnak sorba a gazdagok 41
Mostantól ezért állnak sorba a gazdagok 42
Mostantól ezért állnak sorba a gazdagok 43
Mostantól ezért állnak sorba a gazdagok 44
Mostantól ezért állnak sorba a gazdagok 45
Mostantól ezért állnak sorba a gazdagok 46
Fotó megosztása:

A Cayenne Coupé műszakilag a Cayenne-re épül, de laposabb szélvédővel, rövidebb A oszloppal, és mintegy 20 mm-rel alacsonyabb tetővonallal különbözteti meg magát a tradicionális SUV modelltől.

A Coupé szélesebb is 18 mm-rel, köszönhetően az izmosabb hátsó kerékíveknek és a módosított hátsó oldalajtónak, míg a lökhárítóba költöztetett rendszámtábla azt az érzést kelti, mintha az aszfaltra lapulna az autó.

Mostantól ezért állnak sorba a gazdagok 47

A Cayenne Turbo adaptív légterelőjének koncepcióját tökéletesítő hátsó szárny 90 km/óra felett 135 mm-rel megnyúlik, megnövelve a hátsó tengelyre ható leszorítóerőt.

A sportos hatást erősíti a hatalmas panoráma-üvegtető helyett rendelhető szénszálas lemez, ami a Porsche 911 GT3 RS megjelenését idézi; a karbon tetőhöz eltérő tartalmú sportcsomagok társíthatók.

Mostantól ezért állnak sorba a gazdagok 48

Újak az ülések elöl és hátul, a kétszemélyes hátsó pad helyére felár nélkül rendelhető komfortülés. Az üléspozíció 30 mm-rel mélyebb, mint a Cayenne-ben, de a fejtér nem csökkent, ahogy a 625 literes (Cayenne Turbo Coupé: 600 literes) csomagtartó is jól hangzik.

A Cayenne Coupé kétféle turbómotorral debütál. A 340 lóerős 3.0 V6 alapmotor mellett elérhető az 550 lóerős, 4.0 V8-as verzió is. Előbbi 6,0 mp, utóbbi 3,9 mp alatt gyorsul 100 km/órára, köszönhetően az alapáras Sport Chrono csomagnak; a végsebesség 243, illetve 286 km/óra.

Mostantól ezért állnak sorba a gazdagok 49