Mindössze egy nem hibrid hajtáslánccal lesz elérhető a napokban a magyarországi márkakereskedésekben is megjelenő Toyota Corolla: a kínálat első tagja, a szedán egy 132 lóerős, 1,6 literes benzinmotort ajánl azoknak, akiknek nem opció a hibrid, míg a később érkező ferdehátú és kombi kivitelek az 1,2 literes benzines turbómotort kapják, 114 lóerővel.

Az elsőként érkező szedán legnagyobb újdonsága az 1,8 literes benzinmotorra épülő, 122 lóerős hibrid hajtáslánc – ezért legalább 7,19 millió forintot kell kifizetni, míg a benzines alapverzió már 5,98 milliótól elérhető.  A később érkező ferdehátú hibrid változatáért legalább 7 090 000 forintot, a szintén késleltetett kombiért 7,3 milliót kérnek majd el.

Ez utóbbi két karosszériaverzióhoz megrendelhető az új fejlesztésű, 180 lóerős izom-hibrid hajtáslánc is, 8,21, illetve 8,51 millióért, de mivel ez az összeállítás csak magasabb, Comfort felszereltségi szinttől áll rendelkezésre, a két hibrid hajtáslánc közötti árkülönbség valójában csupán 660 000 Ft (magasabb felszereltségi szinteken pedig ennél is kevesebb.)

Az elsőként piacra lépő szedán Active, Comfort és Executive kivitelben elérhető, utóbbi kettőnél Multidrive S fokozatmentes automata váltó is kérhető a benzinmotorhoz.

A legegyszerűbb kivitelű Corolla szedánok is alapáron kínálják a négy egyérintéses elektromos ablakemelőt, a dupla piperetükröt, a távirányítós központi zárat, a hazakísérő fényt, a LED-es nappali világítást, a cápauszony antennát, a defektjavítót (benzines modellekhez 20 ezer forintért kérhető pótkerék), az első kartámaszt, a vezetőülés magasságállítását, az érintőképernyős, bluetooth-os multimédia-rendszert.

Különösen szimpatikus a magas biztonsági alapfelszerelés: adaptív tempomat, vezető oldali térdlégzsák, elektronikus menetdinamikai segédrendszerek, vészhelyzeti figyelmeztető rendszer, gyalogos- és kerékpáros-felismerő rendszer, jelzőtábla-észlelés, sávelhagyásra figyelmeztető rendszer, éberségfelügyelet, automata távolsági világítás jár minden Corollához.

A garancia 3 év vagy 100 ezer kilométer, a hibrid rendszerre további két évre vállalnak garanciát.

Forrás: Toyota