Négykerekű motorkerékpár a Seattól 1
Négykerekű motorkerékpár a Seattól 2

Négykerekű motorkerékpár a Seattól

Négykerekű motorkerékpár a Seattól

Négykerekű motorkerékpár a Seattól 13
Négykerekű motorkerékpár a Seattól 14
Négykerekű motorkerékpár a Seattól 15
Négykerekű motorkerékpár a Seattól 16
Négykerekű motorkerékpár a Seattól 17
Négykerekű motorkerékpár a Seattól 18
Négykerekű motorkerékpár a Seattól 19
Négykerekű motorkerékpár a Seattól 20
Négykerekű motorkerékpár a Seattól 21
Négykerekű motorkerékpár a Seattól 22
Fotó megosztása:
Négykerekű motorkerékpár a Seattól 23

A tartalék akku különösen hasznos dolog, hiszen egy feltöltéssel mindössze 100 kilométert tud menni a kocsi, de sebaj: ha van egy tartalék akku a munkahelyeden, és egy otthon, elég ezeket cserélgetned, és vidáman autózhatsz (motorozhatsz?) életed végéig.

Négykerekű motorkerékpár a Seattól 24

A 2,5 méter hosszú, 1,24 méter széles járművecske 1+1 személyes (a két ülés csípőtávolsága megegyezik a Mii miniautóéval), alapterülete még fele sincs egy átlagos városi autóénak. Csomagtér csak akkor van, ha hátul nem utazik senki – ahogy a Renault-ból, a Seatból is készülhet a jövőben haszonjármű kivitel.

Négykerekű motorkerékpár a Seattól 25

Az ajtók előre és felfelé nyílnak, mint egy Lamborghinin. A bal oldalon rövidebb, a másikon hosszabb az ajtónyílás, utóbbi a hátsó ülésre való beszállást segíti, előbbi abban segít (az eltérő ablakkivágások révén), hogy aki hátul ül, ne érezze magát teljesen bezárva.

Négykerekű motorkerékpár a Seattól 26

Az ajtózárak mobiltelefonról, digitális kulccsal nyithatók, a fedélzeti infotainment támogatja a Google Asszisztens és AndroidAuto funkciókat. Az autót felkészítik a 4. szintű autonóm mobilitásra, így leginkább közösségi autómegosztó szolgáltatás elemeként kerülhet piacra.