A Lexus mérnökei az RC frissítésekor az eddigieknél is sportosabb irányban gondolkoztak. Nem véletlenül, hiszen a továbbhúzott változat, az RC F az alapja a japán luxusmárka GT3-as és Super GT versenyautóinak. A fejlesztésekkel javult az autó aerodinamikai teljesítménye, a légellenállási együtthatót sikerült 0,306-os értékre leszorítani.

A kettős keresztlengőkaros első és az oldalankénti többlengőkaros hátsó felfüggesztés hangolásán is finomítottak. A lengéscsillapítók még csekélyebb függőleges kitérést engednek meg. A kormánymű és az eddiginél jobb tapadású gumik kombinációjával pedig precízebb irányítást ígér a gyártó.

Kattints a képre a galéria megnyitásához!

A hibrid hajtáslánc 223 LE-s teljesítményt nyújt, 8,6 másodperc alatt röpítve százig az autót. Vegyes ciklusban t 5,9 l/100 km-es fogyasztást ígér az RC, mely városban képes arra, hogy akár a menetidő 50-70%-ában tisztán elektromos üzemben közlekedjen. Az önmagában 181 LE-s, 2,5 literes négyhengeres, 221 Nm-es benzines és 143 LE-s elektromos erőforrás képes külön-külön és együtt is dolgozni az útviszonyoktól függően, de akár mi is eldönthetjük, hogy milyen hajtással közlekedjünk. Az RC hátul hajt, száguldozni azonban nem nagyon fogunk tudni, ugyanis végsebessége 190 km/h.

Az autó rendelkezik a manapság már elengedhetetlen vezetést segítő rendszerekkel (holttérfigyelő, keresztirányú forgalomfigyelő, sávelhagyásra figyelmezető rendszer), de tud extrát nyújtani ezen a téren a Lexus. Ilyen az integrált járműdinamikai rendszere, valamint a Lexus Safety System+, amely többek között az adaptív sebességtartó automatikával kiegészített ütközés előtti biztonsági rendszert is magában foglalja. Emellett még folyamatosan figyelhetjük az autóból a guminyomást, valamint a többi autóst sem fogjuk elvakítani az automatikus távolságifény-vezérlés miatt.