Új motorok, új infotainment a Nissan Micrában 1

A Renault-Nissan-Mitsubishi szövetségben elsőként a Micra kapja meg azt az egyliteres, 100 lóerős , 160 Nm-es turbómotort, amely nem csak kéziváltóval, de a modell történetében elsőként XTronic fokozatmentes automata (CVT) váltóval is kapható. A közvetlen elődjénél 10 lóerővel erősebb, 10 Nm-rel nyomatékosabb motor egyben 13-15 százalékkal takarékosabb is az eddig használt 90 lovas egyliteresnél, valamint járását is finomították.

Új motorok, új infotainment a Nissan Micrában 2

Szintén új a 117 lóerős, egyliteres turbómotor, amelyet hatfokozatú kéziváltóval szerelnek. A közvetlen benzinbefecskendezéses blokk szintén új fejlesztés, amelyet a közelmúltban a Qashqai már megkapott. A blokk 180 (túltöltéssel 200) Nm-re képes, és 10 mm-rel ültetett felfüggesztést, módosított futóműhangolást, közvetlenebb kormányáttételt, valamint 17 colos keréktárcsákat adnak hozzá.

Új motorok, új infotainment a Nissan Micrában 3

Mindhárom új hajtáslánccal (100 LE manuális és CVT, 117 LE) rendelhető az új Micra N-Sport kivitel, amelyet kívülről szénszál mintázatú felnik és tükörházak, fényes fekete lökhárító- és oldalsó betétek, sötétített hátsó üvegek, belülről Alcantara ülések, kulcs nélküli indítás, fehér légbeömlők, fekete tetőkárpit és sportos rajzolatú padlószőnyegek tesznek különlegessé.

Új motorok, új infotainment a Nissan Micrában 4

A kínálat negyedik újdonsága a NissanConnect infotainment rendszer, Apple CarPlay / Android Auto funkcionalitással, okostelefonról az autóba küldhető navigációs adatokkal, személyre szabható nyitóképernyővel, valós időben frissülő navigációs adatokkal, autókereső funkcióval.

Videón is megnézheted, hogy mutat, hogyan megy a megújult Micra.