Korábban nem elérhető kombinációban kínálja a kétliteres alapmotort és a 20 mm-rel ültetett, adaptív futóművet a 817 T (azaz „Touring”), a Porsche lényegre törő új modellvariánsa.

A rövidebb váltókarral, hatfokozatú kézi sebességváltóval, Sport Chrono csomaggal és mechanikus hátsó differenciálzárral szerelt típus ugyanakkor spórol néhány kényelmi extrán: az ajtók fekete behúzót kaptak, a sportülések csupán két irányban állíthatók motorosan, cserébe viszont a 718 logót hímezték a fejtámlákra, a kormánykerék pedig vaskos, jó fogású darab.

A legradikálisabb spórolást az audiorendszer törlése jelenti – ez pont annyival tette könnyebbé az autót, mint amennyivel a benzinrészecske-szűrő megnövelte a tömegét. Opcióként azért mégis csak rendelhető hifi, ahogy felárért rezgéscsillapító bakokra ültetett, duplakuplungos váltót is szerelnek be a kocsiba.

A 300 lóerős turbómotor 5,1 mp alatt gyorsítja 100 km/órára a kézi váltós 718 T-t, a végsebesség 275 km/óra.