Megújult a Macan S: vadonatúj fejlesztésű 3.0 V6-os turbómotort kapott, amely a korábbi 340 helyett 354 lóerőt ad le, maximális forgatónyomatéka 460-ról 480 Nm-re nőtt. A két hengersor között elhelyezett turbófeltöltő közelebb van a leömlőkhöz, így jobbak a gázreakciók, míg az új, kettős megfúvású turbó alacsony fordulatszámon is remek gyorsítóképességet szavatol.

Nem csak a motor változott: az alumíniumelemekkel feljavított futómű pontosabban irányíthatóvá, egyben kényelmesebbé teszi az autót, míg az áthangolt kanyarstabilizátornak köszönhetően semlegesebben vezethető a Macan. Opcióként továbbra is elérhető az adaptív felfüggesztés és a nyomatékvektor-szabályozás.

A féken is sokat dolgoztak, a pedál 30 dekával könnyebb, és rövidebb karon át hat a főfékhengerre, így közvetlenebb a fékhatás, pontosabban érezhető a nyomáspont. Az első fékek átmérője és vastagsága is nőtt (350 x 34 mm helyett 360 x 36 mm), továbbra is rendelhető karbon kerámia fékrendszer.

A közelmúltban megejtett facelift a Macan S-nél is érvényesül: teljes LED-es fényszórók, háromdimenziós LED-es hátsó fénysáv, opciós adaptív világítás került a kocsiba, a kommunikációs rendszer immár 10,9 colos érintőképernyőt alkalmaz, felhő alapú online kapcsolatot biztosít, fedélzeti wifivel.

Az új opciók között a 911-es GT kormánykereke, a Sport Chrono csomag keretében akár üzemmódváltóval, valamint dugókövető adaptív tempomat, fűthető szélvédő vagy ionizáló klímaberendezés szerepel.

Ha videón is megnéznéd a Porsche újdonságát, kattints ide.