Legfeljebb két kilométert képes megtenni emissziómentes üzemben a hibrid CR-V.

5,3 literes átlagfogyasztással mutat fricskát a dízeleknek a hibrid hajtáslánc.

Az Atkinson ciklusú, változó szelepvezérlésű kétliteres benzinmotor 145 lóerőt ad le 6200/percnél. Ehhez jön hozzá a 184 lóerős villanymotor 315 Nm nyomatékkal.

Az elsőkerék-hajtású verzió 8,8, az összkerekes 9,2 mp alatt gyorsul 100 km/órára. A végsebesség mindkettőnél 180 km/óra.

Az üzemanyag-fogyasztás a hajtott kerekek számától függően 5,3 vagy 5,5 liter 100 kilométeren; a CO2-kibocsátás ennek megfelelően 120, illetve 126 g/km.

Nagy sebességnél a benzinmotor közvetlenül hajtja a kerekeket, szükség esetén besegít a villanymotor.

Városban alaphelyzetben hibrid vagy elektromos üzemben megy magától a Honda. A gyár szerint 60 km/óránál a menetidő felét, 100 km/óránál egyharmadát teszi meg villanyautóként a CR-V.

A teljes hajtáslánc a motortérben kapott helyet, kivéve a Lítium-ion akkukat, amelyek a csomagtartó alatt bújnak meg.

A váltó valójában nem váltó, hanem fix áttételes erőátviteli egység, a hangolását az európai ízléshez hangolták (a motorhang pl. összhangban áll a gyorsítás mértékével).

A kormánykerék mögötti fülek a regeneratív fékerő mértékét módosítják négy fokozatban. A beállított érték normál üzemben ismételt gyorsításnál törlődik, de Sport üzemmódnál megőrzi a vezető beállítását.

A sebességváltó nyomógombokkal vezérelhető, kivéve a hátramenetet, amit fel kell húzni. Macerásnak hangzik, viszont biztosan nem vált mellé az ember.

Az új generációs, nagy szakítószilárdságú acélból készült padlólemezre vadonatúj futóművet szerkesztettek, a zajkomfort állítólag sokat javult.

A karosszéria könnyebb, mégis merevebb, mint eddig.

A hibrid verzió szabad hasmagasságát 27 mm-rel növelték az elődhöz képest; az elsőkerekesnél 182, az összkerekesnél 192 mm az érték.

Nagyobb a kormánykerék átmérője, kisebb a kormányáttétel. A villanyszervó immár a fogaslécre hat.

Nagyobb fékeket kapott az autó.