Megérkezett a Honda első hibrid szabadidőjárműve 1
Megérkezett a Honda első hibrid szabadidőjárműve 2

Megérkezett a Honda első hibrid szabadidőjárműve

Megérkezett a Honda első hibrid szabadidőjárműve

Megérkezett a Honda első hibrid szabadidőjárműve 56
Megérkezett a Honda első hibrid szabadidőjárműve 57
Megérkezett a Honda első hibrid szabadidőjárműve 58
Megérkezett a Honda első hibrid szabadidőjárműve 59
Megérkezett a Honda első hibrid szabadidőjárműve 60
Megérkezett a Honda első hibrid szabadidőjárműve 61
Megérkezett a Honda első hibrid szabadidőjárműve 62
Megérkezett a Honda első hibrid szabadidőjárműve 63
Megérkezett a Honda első hibrid szabadidőjárműve 64
Megérkezett a Honda első hibrid szabadidőjárműve 65
Megérkezett a Honda első hibrid szabadidőjárműve 66
Megérkezett a Honda első hibrid szabadidőjárműve 67
Megérkezett a Honda első hibrid szabadidőjárműve 68
Megérkezett a Honda első hibrid szabadidőjárműve 69
Megérkezett a Honda első hibrid szabadidőjárműve 70
Megérkezett a Honda első hibrid szabadidőjárműve 71
Megérkezett a Honda első hibrid szabadidőjárműve 72
Megérkezett a Honda első hibrid szabadidőjárműve 73
Megérkezett a Honda első hibrid szabadidőjárműve 74
Megérkezett a Honda első hibrid szabadidőjárműve 75
Megérkezett a Honda első hibrid szabadidőjárműve 76
Megérkezett a Honda első hibrid szabadidőjárműve 77
Megérkezett a Honda első hibrid szabadidőjárműve 78
Megérkezett a Honda első hibrid szabadidőjárműve 79
Megérkezett a Honda első hibrid szabadidőjárműve 80
Megérkezett a Honda első hibrid szabadidőjárműve 81
Megérkezett a Honda első hibrid szabadidőjárműve 82
Megérkezett a Honda első hibrid szabadidőjárműve 83
Megérkezett a Honda első hibrid szabadidőjárműve 84
Megérkezett a Honda első hibrid szabadidőjárműve 85
Megérkezett a Honda első hibrid szabadidőjárműve 86
Megérkezett a Honda első hibrid szabadidőjárműve 87
Megérkezett a Honda első hibrid szabadidőjárműve 88
Megérkezett a Honda első hibrid szabadidőjárműve 89
Megérkezett a Honda első hibrid szabadidőjárműve 90
Megérkezett a Honda első hibrid szabadidőjárműve 91
Megérkezett a Honda első hibrid szabadidőjárműve 92
Megérkezett a Honda első hibrid szabadidőjárműve 93
Megérkezett a Honda első hibrid szabadidőjárműve 94
Megérkezett a Honda első hibrid szabadidőjárműve 95
Megérkezett a Honda első hibrid szabadidőjárműve 96
Megérkezett a Honda első hibrid szabadidőjárműve 97
Megérkezett a Honda első hibrid szabadidőjárműve 98
Megérkezett a Honda első hibrid szabadidőjárműve 99
Megérkezett a Honda első hibrid szabadidőjárműve 100
Megérkezett a Honda első hibrid szabadidőjárműve 101
Megérkezett a Honda első hibrid szabadidőjárműve 102
Megérkezett a Honda első hibrid szabadidőjárműve 103
Megérkezett a Honda első hibrid szabadidőjárműve 104
Megérkezett a Honda első hibrid szabadidőjárműve 105
Megérkezett a Honda első hibrid szabadidőjárműve 106
Megérkezett a Honda első hibrid szabadidőjárműve 107
Megérkezett a Honda első hibrid szabadidőjárműve 108
Fotó megosztása:
Megérkezett a Honda első hibrid szabadidőjárműve 109

5,3 literes átlagfogyasztással mutat fricskát a dízeleknek a hibrid hajtáslánc.

Megérkezett a Honda első hibrid szabadidőjárműve 110

Az Atkinson ciklusú, változó szelepvezérlésű kétliteres benzinmotor 145 lóerőt ad le 6200/percnél. Ehhez jön hozzá a 184 lóerős villanymotor 315 Nm nyomatékkal.

Megérkezett a Honda első hibrid szabadidőjárműve 111

Az elsőkerék-hajtású verzió 8,8, az összkerekes 9,2 mp alatt gyorsul 100 km/órára. A végsebesség mindkettőnél 180 km/óra.

Megérkezett a Honda első hibrid szabadidőjárműve 112

Az üzemanyag-fogyasztás a hajtott kerekek számától függően 5,3 vagy 5,5 liter 100 kilométeren; a CO2-kibocsátás ennek megfelelően 120, illetve 126 g/km.

Megérkezett a Honda első hibrid szabadidőjárműve 113

Nagy sebességnél a benzinmotor közvetlenül hajtja a kerekeket, szükség esetén besegít a villanymotor.

Megérkezett a Honda első hibrid szabadidőjárműve 114

Városban alaphelyzetben hibrid vagy elektromos üzemben megy magától a Honda. A gyár szerint 60 km/óránál a menetidő felét, 100 km/óránál egyharmadát teszi meg villanyautóként a CR-V.

Megérkezett a Honda első hibrid szabadidőjárműve 115

A teljes hajtáslánc a motortérben kapott helyet, kivéve a Lítium-ion akkukat, amelyek a csomagtartó alatt bújnak meg.

Megérkezett a Honda első hibrid szabadidőjárműve 116

A váltó valójában nem váltó, hanem fix áttételes erőátviteli egység, a hangolását az európai ízléshez hangolták (a motorhang pl. összhangban áll a gyorsítás mértékével).

Megérkezett a Honda első hibrid szabadidőjárműve 117

A kormánykerék mögötti fülek a regeneratív fékerő mértékét módosítják négy fokozatban. A beállított érték normál üzemben ismételt gyorsításnál törlődik, de Sport üzemmódnál megőrzi a vezető beállítását.

Megérkezett a Honda első hibrid szabadidőjárműve 118

A sebességváltó nyomógombokkal vezérelhető, kivéve a hátramenetet, amit fel kell húzni. Macerásnak hangzik, viszont biztosan nem vált mellé az ember.

Megérkezett a Honda első hibrid szabadidőjárműve 119

Az új generációs, nagy szakítószilárdságú acélból készült padlólemezre vadonatúj futóművet szerkesztettek, a zajkomfort állítólag sokat javult.

Megérkezett a Honda első hibrid szabadidőjárműve 120

A karosszéria könnyebb, mégis merevebb, mint eddig.

Megérkezett a Honda első hibrid szabadidőjárműve 121

A hibrid verzió szabad hasmagasságát 27 mm-rel növelték az elődhöz képest; az elsőkerekesnél 182, az összkerekesnél 192 mm az érték.

Megérkezett a Honda első hibrid szabadidőjárműve 122

Nagyobb a kormánykerék átmérője, kisebb a kormányáttétel. A villanyszervó immár a fogaslécre hat.

Megérkezett a Honda első hibrid szabadidőjárműve 123

Nagyobb fékeket kapott az autó.