Öko-speedster az Infinititől 1
Öko-speedster az Infinititől 2

Öko-speedster az Infinititől

Öko-speedster az Infinititől 18
Öko-speedster az Infinititől 19
Öko-speedster az Infinititől 20
Öko-speedster az Infinititől 21
Öko-speedster az Infinititől 22
Öko-speedster az Infinititől 23
Öko-speedster az Infinititől 24
Öko-speedster az Infinititől 25
Öko-speedster az Infinititől 26
Öko-speedster az Infinititől 27
Öko-speedster az Infinititől 28
Öko-speedster az Infinititől 29
Öko-speedster az Infinititől 30
Öko-speedster az Infinititől 31
Öko-speedster az Infinititől 32
Fotó megosztása:
Öko-speedster az Infinititől 33

A tavaly bemutatott Prototype 9 sportkocsi és az idei Q Inspiration szedántanulmány szellemi hagyatékát ápoló, együléses újonc az elektromos meghajtás sajátosságait kihasználva teljesen sík padlólemezt kapott, ami nagyban javítja a modell aerodinamikai jellemzőit.

Öko-speedster az Infinititől 34

Szintén ennek köszönhető az ultra mély üléshelyzet, amelyre szükség is volt, hiszen a vezető feje még így is messze kiemelkedik a karosszériából.

Öko-speedster az Infinititől 35

Speciális légterelők tehermentesítik a sofőr nyakát, és irányítják a levegőt a mögötte lévő hűtőnyílásokba, amelyek az akkucsomagokat hivatottak óvni a túlhevüléstől.

Öko-speedster az Infinititől 36

A motorsport ihletésű kormánykerék apró, ráadásul tisztán elektronikus, így nincs tényleges kormányoszlop; a biztonsági öv négypontos.