Három éven belül minden új Infiniti részben vagy teljesen elektromos hajtáslánccal kerül piacra, jelentette be már korábban a japán márka, ám gyanús, hogy nem lesz köztük olyan dögös sportkocsi, mint a Prototype 10.

A tavaly bemutatott Prototype 9 sportkocsi és az idei Q Inspiration szedántanulmány szellemi hagyatékát ápoló, együléses újonc az elektromos meghajtás sajátosságait kihasználva teljesen sík padlólemezt kapott, ami nagyban javítja a modell aerodinamikai jellemzőit.

Szintén ennek köszönhető az ultra mély üléshelyzet, amelyre szükség is volt, hiszen a vezető feje még így is messze kiemelkedik a karosszériából.

Speciális légterelők tehermentesítik a sofőr nyakát, és irányítják a levegőt a mögötte lévő hűtőnyílásokba, amelyek az akkucsomagokat hivatottak óvni a túlhevüléstől.

A motorsport ihletésű kormánykerék apró, ráadásul tisztán elektronikus, így nincs tényleges kormányoszlop; a biztonsági öv négypontos.