Rekordszintre nőtt a Ferrari profitja az első negyedévben,ez aligha meglepő, ha tudjuk, hogy nőttek a márka eladásai és bevétele is. Az olasz luxusautógyár azt közölte, hogy az adózott eredménye 149 millió euró volt (kb 47 milliárd forint) a március végével záródott három hónapban, ami 19 százalékos emelkedés.

A Ferrari 2128 autót adott el az időszakban, 6,2 százalékkal többet a tavalyi első negyedévinél. Az idei első három hónapban Európában és a Közel-Keleten 1103, az amerikai kontinensen 596 autóját értékesítette a Ferrari, mindenütt egyszámjegyű volt a növekedés. A Kínában eladott autók száma 14 százalékkal, 183-ra emelkedett.

A Ferrari bevétele a negyedévben 1 százalékkal, 831 millió euróra nőtt. A járműgyártó csütörtökön megerősítette azt a várakozását, hogy az idén több mint 9 ezer autót értékesít, a bevétele pedig 3,4 milliárd euró lesz.

A Ferrari két éve vált ki anyavállalatából, a Fiat Chryslerből, akkor önálló részvénytársasággá alakult.