Legnagyobb piacán: Kínában leplezte le harmadik szériás nagy szabadidőjárművét a Volkswagen. A Touareg mindent tud, amit ma egy autótól elvárhatunk; gigantikus képernyőkkel, rengeteg hellyel és intelligens rendszerekkel nyűgöz le mindenkit.





Persze jön az a hibrid, méghozzá konnektoros: először Kínában fog bemutatkozni, rendszerteljesítménye 367 LE. Európában még nem tudni,mikortól lesz kapható.
A 3.0 V6 dízelmotor két teljesítményszinten kapható, 231 LE / 500 Nm és 286 LE / 600 Nm kivitelben. A csúcs a V8-as dízel lesz 421 lóerővel és 900 Nm nyomatékkal, ki tudja, mikor.
Lesz majd V6-os TSI motor is, 340 lóerős, 450 Nm nyomatékú.
Innovision kijelzőpáros: 12 colos műszeregység, 15 colos központi érintőképernyő, közös üveglap alá rendezve.
Opciós a high-end Dynaudio audiorendszer 730 wattal és 14 hangszóróval – de alapból is nyolc hangszórót kínál az autó.
Intelligens Led Mátrix fényszórók oldalanként 128 LED-szegmenssel, tucatnyi üzemmóddal.

Elődjénél 77 mm-rel hosszabb, 44-gyel szélesebb, és 7 mm-rel alacsonyabb az új széria; a tengelytáv egyetlen milliméterrel nőtt csupán. Mégis tágasabb az autó.
A csomagtartó 697-től 810 literre nőtt, az ülések 160 mm-ren tologathatók, háttámlájuk dőlésszöge állítható.
Nyolc masszázsprogram között válogathatnak az első utasok.

Az autó 48 százalékban alumíniumból, 52 százalékban nagy szakítószilárdságú acélból épül fel; a karosszéria 106 kilóval könnyebb az elődmodellnél.
Alapfelszerelés a nyolcfokozatú automata váltó és az összkerékhajtás. A nyomaték 30-80 százaléka juthat hátra.

Lesz Off-Road kivitel, nagyobb üzemanyag-tartállyal, masszív fenékvédelemmel. Akár 3,5 tonnát tud vontatni az autó.
Alapáras az üzemmód-választó rendszer: hó, homok, murva, valamint automata és egyedi terep-üzemmód kapcsolható.
Opciós a légrugózás, az aktív oldaldőlés-csillapítás, valamint az összkerék-kormányzás.
60°kúszóképesség, 35°rézsűszög, 490 (légrugózással 570) mm gázlómélység.
Ha videón néznéd meg az autót, itt megtalálod a filmeket.