A kilométerórák visszatekerése elleni küzdelem nem csak az átlagos autókat érinti, hanem az olyan egzotikus sportkocsikat is, mint a Ferrari. Az olasz márkával kapcsolatban nagyjából egy éve merült fel, hogy használt járműveinél természetes jelenség volt a futásteljesítmény manipulálása. A Daily Mail egy elbocsátott floridai kereskedő információi alapján robbantotta a botrányt, aki kifogásolta ezt a módszert. Állítólag a Ferrari már akkor bezárta ezt a kiskaput.

Könnyen magyarázható az alacsony futásteljesítmény a Ferrarihoz hasonló sportkocsiknál, hiszen ezek tulajdonosai jellemzően második vagy épp sokadik autónak használják ezeket a gépeket, így a kilométerek sem pörögnek bele olyan hamar, mint a hétköznapibb autókba. Ennek ellenére igazán fontos tény, különösen a ritkább darabok, limitált szériás példányok esetében, hiszen ezeknek az értékét nagyban befolyásolja ez a tényező is. A nullkilométeres LaFerrarik vagy 458 Speciale-k esetében ez például több milliós összeg.

Nem csupán a kereskedés vonható felelősségre a szoftveresen visszatekerhető órák miatt, hiszen ezeket az adatokat a diagnosztikai szoftver továbbítja a központnak is, akik nem csak az elvégzett munkákról és a hibákról értesülnek, hanem a visszatekerést is engedélyezniük kell. A Ferrari közleménye szerint ennek a lehetősége már nincs meg a szoftverben és csupán az autó életének első 500 kilométerében volt lehetőség visszatekerni az órát.