Hatszáz darab: ennyi autóval számolt a Lexus havonta, amikor az LS japán forgalmazását tervezte. Az értékesítés október 19-én annak rendje és módja szerint el is kezdődött, ám a tervezett húsz autó helyett átlagosan több mint 310-ra érkezett be megrendelés minden egyes nap. Egy hónap leforgása alatt több mint 9500-an ráztak kezet márkakereskedőjükkel: közel tizenhatszoros volt tehát a forgalom.

Ráadásul a vevők nem is az olcsóbbik kivitelét választották az 5,24 méteres szedánnak: tízből heten a hibrid verzió mellett döntöttek, aminek az alapára 9,8 helyett 11,2 millió japán jen – ez 26 millió forintnak felel meg.

Magyarországon még nem kapható az autó (még néhány napig nem, legalábbis), így nincs összehasonlítási alapunk, de vélhetően nálunk nem lesz tizenhatszoros túljelentkezés a hibrid luxuslimuzinra.