Hosszú időre hagyták magára a 60-as évekből származó platós Ford F-100-ast, amire aztán Matt Tucker talált rá olyan állapotban, hogy egyesek szerint még alkatrésznek sem igazán használható. Hamar kiderült, hogy motorja nem érdemes arra, hogy megmentsék. Mattnek azonban volt egy remek ötlete, ezért trélerre pakolta a pusztuló platóst, melyhez saját mezőgazdasági gépeket javító műhelyében talált erőforrást.

Az egykori Cummins 4BT helyére egy Caterpillar dízelmotor került, amihez természetesen alaposan át kellett alakítani a Ford vázát, de ez nem tántorította el, így a végén csak összeállt a hihetetlen párosítás. Természetesen nem hagyták meg a gyári nagyjából 80 lóerős teljesítményt, hanem új turbófeltöltő segítségével a 3044CT körülbelül 250 lovasra izmosodott, mellé pedig nagyjából 680 Nm nyomaték társul. Az erőforráshoz egy 80-as évjáratú Chevrolet C-10-esből szereltek ki 3 sebességes Muncie kéziváltót.

A Ford F-100-ast természetesen porig ültették és a karosszériát is megöregítették, hogy patinás kinézete legyen. A beltérben szinte minden pőre fém, még az ülések támlája is lyuggatott lemezből készült, a platót pedig rácsozás borítja, amin keresztül nemcsak a talaj, hanem a létraváz és a differenciálmű is kiválóan látható.