A második generációs Dacia Duster látszólag ugyanúgy néz ki, mint elődje, de a részletek kívül is változtak, belül meg teljesen vadonatúj minden.

Kiszélesítették a fenéklemez-borítást.

478 literes a csomagtér, ha csak az első kerekek hajtottak, az üléseket lehajtva 1623 litert kapunk. A 4WD elvisz 11 litert.

Új, 2,8 literes fiók az utasülés alatt. Friss kárpitozás 3D mintával.

Teljesen betolható hátsó fejtámlák.

Új generációs Isofix-aljzatok

Kartámasz és állítható deréktámasz a vezetőülésnél.

Igényesebben beszerelt, nagyobb hangszórók a jobb hangminőségért. A csúcskivitel két csipogót is kapott.

20 mm-rel hosszabb az ülőlap.

Rövidebb, sportos váltókar, rajta krómdekor.

Matt felületek, finom szemcsézetű anyagok.

Három klímavezérlő tárcsa, három légbeömlő. Így szimmetrikus.

Biztonsági öv bekötésére figyelmeztető rendszer

Sokat javult a kidolgozási minőség, azt mondják.

Kulcs nélküli nyitás és indítás is rendelhető.

Puha tapintású kormánykerék a gazdagon felszerelt verziókon

Négy irányban állítható kormánykerék.

Keményebb töltet, jobb oldaltartás, tartósabb és kényelmesebb az ülés.

Teljesen újrarajzolták a műszerfalat.

A 110 lóerős dízelmotor duplakuplungos váltóval is kérhető. A 90 lovas dCi egység csak elsőkerék-hajtással, kéziváltóval rendelhető.

0,35 mm-rel vastagabb üvegből készülnek az első oldalablakok.

Tökéletesítették a zajszigetelést, 50 százalékkal csökkent a zajszint.

Az új alumínium tetősínek pont a szélvédő vonalát követve indulnak el.

Akár 17 colos kerékkel is kérhető.

8%-kal nagyobb külső tükrök

Szélesebb kiállás, kétszer kettes hátsó helyzetjelző.

1,5 literes dCi 110; 110 LE, 260 Nm, 171 km/óra 11,8 mp (AWD: 169, 12,4) 4,5 L/100 KM (AWD: 4,5)

1,5 literes dCi 90: 90 LE, 200 Nm, 158 km/óra, 13,8 mp, 1205-1327 kg, 4,4 l/100km

1,2 literes TCe 125: 125 LE, 205 Nm, 177 km/óra, 10,4 mp (AWD: 179, 11,0), 1200-1387 kg, átlagfogyasztás 6,2 (AWD: 6,4) l/100km

Új függönylégzsákok, övelőfeszítők és överőhatárolók négy ülésen

Új elektromos szervokormány, harmadával csökkent a kormányerő. 6%-kal direktebb a kormányáttétel.

Kétféle benzinmotor (115 lóerős szívó, 125 lovas turbó), előbbi LPG-vel, ha akarjuk. Mindkettő első- vagy összkerékhajtással, kézi váltóval.

10 centivel előrébb költözött, erősebben döntött a szélvédő: javul a térérzet.

1,6 literes SCe 115: 115 LE, 156 Nm, 172 km/óra, 11,9 mp (AWD: 170, 12,9), 1179-1359 kg menetkész tömeg, fogyasztási adatok még nincsenek.

Az eddigi 4 helyett 6 cm-en állítható az ülésmagasság.

Szélesebb hűtőmaszk, szélre tolt fényszórók, LED-es nappali fények rajzolják újra az orrát.

Új ülésvázak, vastagabb első fejtámaszok jobb ostorcsapás nyaksérülés elleni védelemmel

Holttérfigyelő rendszer, sebességhatároló, szürkületérzékelős fényszóró

Továbbfejlesztett gyalogosvédelem, új kialakítású lökhárító és motorháztető

Vadonatúj a vezetői üléshelyzet.

Masszív belső kilincs, kellemes tapintású, párnázott könyöklő.

Elegáns billentyű-kapcsolók a középkonzolon.

Tárolórekesz és 4WD kapcsoló a padlókonzolon.

Négykamerás, 360 fokos panorámamonitor.

A központi monitor 75 mm-rel magasabbra került (de még mindig eléggé kiesik a látómezőből.)

Kétféle benzinmotor (115 lóerős szívó, 125 lovas turbó), előbbi LPG-vel, ha akarjuk. Mindkettő első- vagy összkerékhajtással, kézi váltóval.

Merevebb a vázszerkezet, csökkentek a rezgések.

4341 x 1804 x 1693 mm

Visszagurulás-gátló és ereszkedés-szabályozó rendszer

Megerősített vázszerkezet

210 mm szabad hasmagasság.

Magasabbra húzták az övvonalat, ez biztonságosabb autó hatását kelti.

Az első terepszög 30°, a középső 21°, a hátsó az AWD kivitelnél 33°, a kétkerekesnél 34°.

Rengeteg további fotó van még a galériában, kattints!