Amióta a Toyota levédette a Celica típusnevet, mindenbe belelátjuk, belehalljuk a legendás sportkupét. Így van ez most is, amikor a Toyota GR HV (a GR a Gazoo Racing, a HV a Hybrid Vehicle rövidítése) világpremierjét harangozták be.

Ez volna az új Celica? 1
Ez volna az új Celica? 2

Ez volna az új Celica?

Ez volna az új Celica?

Ez volna az új Celica? 15
Ez volna az új Celica? 16
Ez volna az új Celica? 17
Ez volna az új Celica? 18
Ez volna az új Celica? 19
Ez volna az új Celica? 20
Ez volna az új Celica? 21
Ez volna az új Celica? 22
Ez volna az új Celica? 23
Ez volna az új Celica? 24
Ez volna az új Celica? 25
Ez volna az új Celica? 26
Fotó megosztása:

A Toyota új, nagyteljesítményű, hátsókerék-hajtású hibrid hajtásláncával (Toyota Hybrid System-Racing, THS-R) szerelt kupétanulmány targatetőt kapott, mint az egykori Supra, LED fényszórói emeletes szerkezetűek, a hátsó diffúzor pedig ugyanúgy a TS050 Hybrid versenyautót hivatott idézni, mint a dizájn egésze.

toyota_gr_hv_01

Az autó legkülönlegesebb eleme a manuális automata sebességváltó. A középkonzolon hatalmas gombok szolgának az automata váltóprogramok (P, R, N, D, M) kiválasztására, ugyanakkor hagyományos kézi váltókar is található az autóban – ez utóbbi persze csak illúzió, és az egyes automata fokozatok kiválasztására szolgál. A piros váltógomb felhajtható; alatta található a motorindító gomb.

Az akkucsomag az autó tömegközéppontjában kapott helyet, így tőkesúlyként stabilizálja az 4395 mm hosszú, kétüléses autót.

Ez volna az új Celica? 28