A Ford GT ’66 Heritage Edition sikerén felbuzdulva a Ford az idei évre is keresett ünnepelni valót szupersportkocsija számára. Nem volt nehéz dolguk: ahogy egy évvel korábban az új-zélandi Bruce McLaren és Chris Amon, 1967-ben egy Egyesült Államokbeli páros, Dan Gurney és A.J. Foyt nyerték meg a Le Mans-i 24 órás versenyt.

A ritkánál is ritkább ez a Ford GT 1
A ritkánál is ritkább ez a Ford GT 2

A ritkánál is ritkább ez a Ford GT

A ritkánál is ritkább ez a Ford GT

A ritkánál is ritkább ez a Ford GT 13
A ritkánál is ritkább ez a Ford GT 14
A ritkánál is ritkább ez a Ford GT 15
A ritkánál is ritkább ez a Ford GT 16
A ritkánál is ritkább ez a Ford GT 17
A ritkánál is ritkább ez a Ford GT 18
A ritkánál is ritkább ez a Ford GT 19
A ritkánál is ritkább ez a Ford GT 20
A ritkánál is ritkább ez a Ford GT 21
A ritkánál is ritkább ez a Ford GT 22
Fotó megosztása:

A diadalmas Ford GT40 Mark IV előtti tisztelgésképpen a Ford GT ’67 Heritage Edition Race-piros fényezést kapott, fehér sávozással és fényezetlen szénszálas elemekkel. Nem hiányozhat a fehér 1-es rajtszám az ajtóról és a motorházfedélről, a felnik pedig 20 colos, kovácsolt alumínium darabok selyemfényű ezüst festéssel, fekete kerékcsavarokkal. A féknyergek pirosak, a tükörházak ezüst színűek.

Az utastérben új bőrkárpitot kaptak a szénszálas versenyülések; ezeket, akárcsak a bőrkormányt, piros cérnával varrták. Szintén piros a biztonsági öv, a kormány mögötti váltófüleket szürkére eloxálták. Selyemfényű, sötét árnyalatú nemesacél betétek díszítik a műszerfalat, az ajtókat és a hátsó toronykitámasztást.

A ritkánál is ritkább ez a Ford GT 23

A GT ’67 Heritage Edition példányai természetesen sorszámozottak – bár pontos darabszámot egyelőre nem említett a Ford –, az ajtóküszöbök, a légbeömlők és a középkonzol fényezetlen szénszálas kompozitból készültek.