London Taxi Company helyett a jövőben London EV Company, azaz elektromos járműveket gyártó vállalat néven folytatja működését a kínai Geely 100 százalékos tulajdonában álló, ily módon a Volvo fogadott testvérének tekinthető cég.

Elkészült az elektromos taxi, jöhetnek az utasok 1
Elkészült az elektromos taxi, jöhetnek az utasok 2

Elkészült az elektromos taxi, jöhetnek az utasok

Elkészült az elektromos taxi, jöhetnek az utasok

Elkészült az elektromos taxi, jöhetnek az utasok 13
Elkészült az elektromos taxi, jöhetnek az utasok 14
Elkészült az elektromos taxi, jöhetnek az utasok 15
Elkészült az elektromos taxi, jöhetnek az utasok 16
Elkészült az elektromos taxi, jöhetnek az utasok 17
Elkészült az elektromos taxi, jöhetnek az utasok 18
Elkészült az elektromos taxi, jöhetnek az utasok 19
Elkészült az elektromos taxi, jöhetnek az utasok 20
Elkészült az elektromos taxi, jöhetnek az utasok 21
Elkészült az elektromos taxi, jöhetnek az utasok 22
Fotó megosztása:

Ez a bejelentés, valamint a hozzá kapcsolódó hír, hogy a jövőben egy elektromos kishaszonjárművet is fejlesztenek ugyanazt a technológiát felhasználva, majdnem feledteti azt az apró hiányosságot, hogy erről a bizonyos technológiáról még mindig csak annyit árultak el, hogy fedélzeti áramfejlesztővel felszerelt elektromos hajtásláncról van szó, amely egy feltöltéssel / tankolással akár 640 kilométert képes megtenni, ebből „jóval több mint 115-öt” tisztán elektromos üzemben.

A 325 millió angol fontos beruházással létrehozott taxira egyébként máris befutott egy nagyobb megrendelés; egy holland taxiflotta 225 darabot rendelt a jellegzetes formájú autóból.

Elkészült az elektromos taxi, jöhetnek az utasok 23

2020-ra kilencezer elektromos londoni taxival számol a cég, akik szerint heti 100 fontot is megtakaríthatnak azok a taxisok, akik az elektromos modellre váltanak.