Sok előnye van annak, hogy egynél több modell épül ugyanarra a platformra; a meglepetés nincs közöttük.

A Volvo bemutatta az XC60 gyári motortuningját – pontosabban motoroptimalizációját, amelyet a Polestar követ el. A cél nem a csúcsteljesítmény extrém növelése, hanem a jobb vezethetőség, de persze nem baj, ha találnak néhány extra lóerőt a kamra sarkában.

Ez történt az XC60 T8 Twin Engine konnektoros hibrid átdolgozása során is, amikor a 408 lóerős alapteljesítmény 421-re ugrott – nem eget verő különbség, de ahhoz elég, hogy a valaha létezett legerősebb Volvóvá tegye a kocsit, persze holtversenyben az XC90 azonos kivitelével, ami ugyanezt a hajtásláncot alkalmazza.

A Polestar, amely mostanában inkább elektromos tervei kapcsán került reflektorfénybe, a gázreakciót és gázelvételi reakciót, a sebességváltások gyorsaságát, a fokozat elváltását, és persze a motorteljesítményt veszi élesebbre tuningmunkája során.

A T8 mellett a T6 (galériánkban a szürke autó), T5, D5 és D4 motorvariánsok is kapnak Polestar-kezelést, a bevezetés pontos időpontja piacról piacra változik.