Napjaink technológiája helyett a modern felhasználók igényei és digitális valósága hívták életre a BMW új tanulmányát. Hajtása elektromos, és az alkotók ki is aknázták az ebben rejlő lehetőségeket: a padlódeszka alatti akkumulátor és a kompakt szekunder hajtás a robogó formáját és helykínálatát egyaránt meghatározta.

Az egymással 45 fokot bezáró egyenesekkel felrajzolható motor nyerge hosszirányban tologatható. A manőverezést hátrameneti fokozat teszi kényelmesebbé, a műszaki elemeket szándékosan fedetlenül hagyták.

Fontos újítás, amivel még találkozhatunk, az áramvonalidom plexijére kivetített menetadatok, ami a hagyományos műszerfalat helyettesít, utóbbi helyén érintésvezérelt panel található; a kormányszarvakon szabadon programozható nyomógombok biztosítanak kényelmes és biztonságos motorozást.

A kezelőfelületnek maga a pilóta is a része. Ruhája karján érintésvezérelt felület található, erről vezérelhető a nyereg alatti tárolórekesz tolóajtaja.