Nagy autóhoz nagy motorok dukálnak, még akkor is, ha az ember nem prémium járműveket gyárt. Amikor a Kia úgy döntött, Európában is forgalmazni fogja a ferdehátú Stinger szedánt, muszáj volt kiegészítenie az amerikai piacra már betervezett benzinmotor-kínálatot (2.0 turbó 255 lóerővel, vagy 3.3 V6 370 lóerővel) egy dízelmotorral.

A márka jelenlegi legnagyobb motorja a Sorentóban szolgáló 2,2 literes, 200 lóerős közös nyomócsöves egység, amit a jelek szerint pont alkalmasnak találtak a presztízsszedán számára. A motor legnagyobb forgatónyomatéka 440 Nm, a nehéz és nagydarab Sorentót 9,0 másodperc alatt gyorsítja 100 km/órára, a Stingerben valamivel könnyebb dolga lesz: ide 8,5 másodpercet és 225km/órát ígér a gyár.

A 2,9 méteres tengelytávú óriásszedán az év utolsó hónapjaiban érkezik meg Európába.