Maga a Szikla, azaz Dwayne Johnson rántotta le a leplet a megújult Mustangról, amely értelemszerűen a legfejlettebb, legmodernebb kiadása a fél évszázados legendának.

Esztétikai vonalon három új karosszériaszín, 12 különböző kialakítású keréktárcsa, valamint testre szabható, digitális műszerfal segít azoknak, akik nem szeretik, ha szembejön velük az autójuk az utcán. Utóbbit most először építették be Fordba; a 12 colos, vadonatúj fejlesztésű monitor három különböző nézeti módot (normál, sport, pálya) kínál. A beállítások elmenthetők. Ez persze nem minden: a motorhang is szabályozható, hála az aktív kipufogószelepnek (opció a Mustang GT-hez).

Elöl és hátul egyaránt LED-esek a fényforrások (ilyet sem tudott még Mustang), módosították a motorháztetőt és a hűtőrácsot. Hátra opciós a szárny, a kipufogó az Ecoboostnál kettő, a GT kivitelnél négy végcsövön engedi ki gázait.

Soha ennyi vezetőtámogató funkció nem volt még Mustangban – hogy ez jó vagy rossz, mindenki döntse el maga.

Szintén újdonság a Mustang kínálatában a Sync rendszer okostelefonos távvezérléssel, amellyel a távolból nyithatók, zárhatók az ajtók, indítható vagy leállítható a motor.

A technológiára áttérve minden kivitelen újak a lengéscsillapítók, lecserélték a hátsó felfüggesztés egyes komponenseit, beleértve a kanyarstabilizátort. Opciós az adaptív lengéscsillapítás.

A motorok terén a négyhengeres 2.3-as nem változott, egyedül a nyomatékot növelték meg, viszont részletekbe menően átdolgozták az 5.0 V8 erőforrást. Ez az első olyan Mustang V8-as, amely egyszerre alkalmaz szívótorok- és közvetlen befecskendezést.

A kézi sebességváltókat a nagyobb nyomatékhoz hangolták, a V8-as váltója dupla tárcsás kuplungot és kettős lendtömeget kapott. Mindkét motorhoz kérhető az új 10 fokozatú automata váltó, amely gyorsabban kapcsol, kisebb belső súrlódással működik, elektronikus vezérlése valós időben alkalmazkodik a vezetési stílushoz.

Az utastérben kézzel varrott bőr borítja a középkonzolt, az ajtókilincsek, a műszergyűrűk és egyéb keretek alumíniumból készültek. A műszerfalon átrajzolták a Mustang emblémát, és még az indítókulcsot is újratervezték.

Az autó forgalmazása ősszel kezdődik Észak-Amerikában.

2018 Ford Mustang Interior