Nem kellett sokat gondolkodnia a Porsche fejlesztő csapatának: a 911 GTS  receptúrája régtől fogva állandó, nagyobb teljesítmény, gazdag felszereltség, fekete belső tér teszi kedvessé a rajongók szemében a modellt.

Interieur 911 Carrera 4 GTS Cabriolet

A most aktuálissá vált családbővítést az teszi mégis különlegessé, hogy immár nem szívó-, hanem turbómotor adja az alapot, ám a lényeg mégis csak ugyanaz: ahogy korábban, most is 30 lóerővel növelték a motor teljesítményét – ezúttal 420-ról 450 LE-re. A módosított feltöltésű motorhoz hátsó- és összkerékhajtás is társítható, a hétfokozatú kéziváltó helyett PDK duplakuplugos erőátvitel is kérhető.

Az 550 Nm nyomaték 2150 és 5000/perc között végig rendelkezésre áll, Sport Chrono csomaggal és PDK váltóval a 911 Carrera 4 GTS Coupé 3,6 mp alatt gyorsul 100 km/órára. A futómű adaptív, alapáras a 10 mm-rel ültetett felfüggesztés.

911 Targa 4 GTS

A GTS nem csupán a menetdinamikáról szól: a hátsókerék-hajtású kivitelek is megkapják az összkerekes modellek szélesített karosszériáját, elöl markáns kötény szántja az aszfaltot, így mindkét tengelyen csökken a felhajtóerő. Sötétített hátsó lámpaburák, középen kivezetett, fekete kipufogók, egyedi tükrök, központi anyás, 20 colos keréktárcsák, valamint a Targa modellen fekete targa-sáv jellemzi az autót.

Belül továbbfejlesztett Sport Chrono csomaggal (automatikus adatrögzítéssel és okostelefonos adatelemzéssel), Alcantara sportülésekkel, csiszolt alumínium műszerfali díszcsíkkal, Alcantara kormánnyal gazdagodott a modell, amely már megrendelhető hátsó és összkerékhajtású, kupé, kabrió és targa kivitelben.

Porsche 911 GTS: régi recept, új alapanyagból 3
Porsche 911 GTS: régi recept, új alapanyagból 4
Kapcsolódó címkék: 911 Porsche