Összkerékhajtás és 231 lóerő: ez a párosítás a legnagyobb újdonság, amivel a John Cooper Works Clubman a Mini rajongóknak szolgálhat. Az automata és kéziváltóval egyaránt kérhető újdonság (mindkettő egyformán 6,3 mp alatt ugrik százra).

Versenyszellem doboztestben 1
Versenyszellem doboztestben 2

Versenyszellem doboztestben

Versenyszellem doboztestben

Versenyszellem doboztestben 9
Versenyszellem doboztestben 10
Versenyszellem doboztestben 11
Versenyszellem doboztestben 12
Versenyszellem doboztestben 13
Versenyszellem doboztestben 14
Fotó megosztása:
A ködlámpákat kiszorították helyükről a légbeömlők, a küszöbök egyedi szélesítést kaptak, a méhsejt mintázatú hűtőrács piros merevítést kapott.

A ködlámpákat kiszorították helyükről a légbeömlők, a küszöbök egyedi szélesítést kaptak, a méhsejt mintázatú hűtőrács piros merevítést kapott.

A kipufogót megduplázták, terebélyes szárny feszül a faron. Egyedi fényezés kontrasztos tetővel, kérhető vörös és fekete sávozás is.

A kipufogót megduplázták, terebélyes szárny feszül a faron. Egyedi fényezés kontrasztos tetővel, kérhető vörös és fekete sávozás is.

Változatlan funkcionalitás az ötszemély utastérben. Itt is feláras a head-up kijelző, viszont egyedi tartalmakat közöl: teljes értékű fordulatszámmérő, valamint váltófény vetül a szélvédőre. Egyedi sportülés, sportkormány, taposólemez és pedálsor - minderről egyetlen fotót sem tett közzé a gyár.

Változatlan funkcionalitás az ötszemély utastérben. Itt is feláras a head-up kijelző, viszont egyedi tartalmakat közöl: teljes értékű fordulatszámmérő, valamint váltófény vetül a szélvédőre. Egyedi sportülés, sportkormány, taposólemez és pedálsor – minderről egyetlen fotót sem tett közzé a gyár.

a videó a hirdetés után indul