717 lóerő, 986 Nm: milyen árat volnál hajlandó fizetni ekkora teljesítménycunamiért? A kérdés persze nem is ez, hanem hogy a Rolls-Royce Wraith vásárlói milyen kompromisszumot volnának képesek kötni, hiszen autójuk eleve 632 lóerőt és 800 Nm-t bocsát a rendelkezésükre – innen nézve is impozáns persze a könnyített kipufogóval, valamint átprogramozott befecskendezéssel, gyújtással és töltőnyomással megvalósított 85 extra lóerő és plusz 186 Nm, a lelkünket azért mégsem adnánk el érte.

Végzetes túladagolás 1
Végzetes túladagolás 2

Végzetes túladagolás

Végzetes túladagolás

Végzetes túladagolás 11
Végzetes túladagolás 12
Végzetes túladagolás 13
Végzetes túladagolás 14
Végzetes túladagolás 15
Végzetes túladagolás 16
Végzetes túladagolás 17
Végzetes túladagolás 18
Fotó megosztása:
  Márpedig a képek tanúsága szerint pontosan ez vár arra, aki a Spofectől megrendeli az Overdose optikai tuningot. A kifejezetten Rolls-Royce-okra szakosodott műhely szénszálas panelekből épít 13 centiméterrel szélesebb hátsó kerékdobokat, hét centivel szélesebb első lökhárítót, vadonatúj küszöböket és a karbon kipufogóvégeket magába foglaló hátsó ütközőt. A futómű sem széria: 140 km/alatt 40 milliméteres ültetéssel fut az autó, csak nagyobb sebességnél tér vissza az eredetileg beprogramozott magasságba, aminek semmi értelme, viszont legalább városban az aszfaltot karcolva riogathatjuk a gyalogosokat. Rolls-Royce Wraith Spofec Overdose De hogy ne csak becsméreljük a Spofec (a cég neve a Spirit of Ecstasy kifejezés mozaikszava), elöl 405, hátul 395 mm-es karbon-kerámia féktárcsákat szereltek fel, amelyek nem csak extrém lassítóképességet, de 38 kilós tömegcsökkentést is hoztak.