2016 fontos év az Acura MX életében. Egyrészt a három üléssoros szabadidőjármű megszabadult rusnya orrdíszétől, és helyette az Acura Precision Concept szintén hivalkodó, ám legalább vállalható, harcias homlokzatát kapta meg.

Luxusterepjáró Honda NSX-féle hibrid hajtással 1
Luxusterepjáró Honda NSX-féle hibrid hajtással 2

Luxusterepjáró Honda NSX-féle hibrid hajtással

Luxusterepjáró Honda NSX-féle hibrid hajtással

Luxusterepjáró Honda NSX-féle hibrid hajtással 9
Luxusterepjáró Honda NSX-féle hibrid hajtással 10
Luxusterepjáró Honda NSX-féle hibrid hajtással 11
Luxusterepjáró Honda NSX-féle hibrid hajtással 12
Luxusterepjáró Honda NSX-féle hibrid hajtással 13
Luxusterepjáró Honda NSX-féle hibrid hajtással 14
Fotó megosztása:
  Ennyi kevés volna ahhoz, hogy írjunk egy nálunk nem forgalmazott autóról, a legfrissebb hajtásláncopció azonban egy csapásra izgalmassá teszi a tengerentúli batárt: az NSX nyomán az MDX is megkapta azt a Sport Hybrid SH-AWD hajtásláncot, amely három villanymotorral operál. Egyiket a hétfokozatú, dupla kuplungos sebességváltóba integrálták, és a hengerlekapcsolásos 3.0 V6-os benzinmotort támogatva hajtja az első kerekeket, míg a fennmaradó kettő a hátsó kerekeket forgatja, méghozzá szelektív nyomatékkifejtéssel segítve a precíz kormányozhatóságot, az iránytartást, és általában minden menetdinamikai jellemzőt.
a videó a hirdetés után indul
Az NSX szupersportkocsi konfigurációját alkalmazó hajtáslánc rendszerteljesítménye 325 lóerő.