Pályaigényekre optimalizált közúti autó: ez minden benzinvérű rajongó álma. Ezt valósítja meg hagyományosan a Mercedes “fekete sorozata”, a Black Series; a név minden esetben az AMG sportmodellek még extrémebb kiadását takarja.

A kémfotókon látható prototípus néhány jól azonosítható elemében eltér a 462 lóerős alapváltozattól, illetve az 510 lovas AMG GT S kiviteltől. Az orr-részt méretes légterelő kötény uralja a GT3 versenyautó stílusában, megnövelték a légbeömlők méretét, a motorházfedélre pedig új szellőzőréseket vágtak. A képeken jól kivehető még a szénszálas tetőlemez.

Szteroidkúrán a Mercedes AMG GT 1
Szteroidkúrán a Mercedes AMG GT 2

Szteroidkúrán a Mercedes AMG GT

Szteroidkúrán a Mercedes AMG GT

Szteroidkúrán a Mercedes AMG GT 10
Szteroidkúrán a Mercedes AMG GT 11
Szteroidkúrán a Mercedes AMG GT 12
Szteroidkúrán a Mercedes AMG GT 13
Szteroidkúrán a Mercedes AMG GT 14
Szteroidkúrán a Mercedes AMG GT 15
Szteroidkúrán a Mercedes AMG GT 16
Fotó megosztása:
Szteroidkúrán a Mercedes AMG GT 17 A végleges modell alighanem nagyobb kerekeket és fékeket, módosított futóművet és közvetlenebb kormányművet kap majd. Minden bizonnyal a sebességváltót is átdolgozzák. Ami a motorteljesítményt illeti, legalább 10 százalékos növekedéssel számolunk; az 560 lóerő megfelelő tekintélyt, illetve az akár 100 kilogrammos tömegcsökkentéssel karöltve félelmetes menetdinamikát kölcsönözne az autónak.