Keskeny fényszóró, hatalmas, szögletes hűtőmaszk – ezekről már beszámoltunk egy hete, amikor először bukkantak fel a következő generációs Audi A4-et ábrázoló kémfotók. Az álcázott modelleken is látszik, hogy az Audi nem szakít radikálisan a bevált formavilággal, leginkább az orr kialakítása tér majd el a mostanitól.
Mégis, áltatás csupán a hasonlóság, hiszen a B9 kódjelű Audi A4 érezhetően nagyobb lesz eleve nem alulméretezett elődjénél. A méretbeli növekedést ugyanakkor fogyókúra kíséri: úgy tudjuk, motortól függően akár 100 kilogrammal is csökkenthet a típus tömege. A fejlesztés záloga a vadonatúj MLB padlólemez – az A4 nem a Passat által is alkalmazott platformot, hanem a nagyautókhoz és szabadidőjárművekhez kidolgozott padlót kapja meg.
Nagyobb és könnyebb lesz az új Audi A4 1
Nagyobb és könnyebb lesz az új Audi A4 2

Nagyobb és könnyebb lesz az új Audi A4

Nagyobb és könnyebb lesz az új Audi A4

Nagyobb és könnyebb lesz az új Audi A4 11
Nagyobb és könnyebb lesz az új Audi A4 12
Nagyobb és könnyebb lesz az új Audi A4 13
Nagyobb és könnyebb lesz az új Audi A4 14
Nagyobb és könnyebb lesz az új Audi A4 15
Nagyobb és könnyebb lesz az új Audi A4 16
Nagyobb és könnyebb lesz az új Audi A4 17
Nagyobb és könnyebb lesz az új Audi A4 18
Fotó megosztása:
Nagyobb és könnyebb lesz az új Audi A4 19
A keskeny LED-fényszórókkal szerelt modell a felhasznált, forrón sajtolt acél idomoknak köszönhetően egyszerre lesz nagyobb és könnyebb az autó; az előzetes becslések szerint akár 100 kilót is fogyhat az autó, ami az ultratakarékos kivitelnek (jelenleg 2,0 liter, 136 LE, 112 g/km CO2-kibocsátás) és az S4 / RS4 sportverzióknak egyaránt jót fog tenni.