Plusz hatvan lóerő, mínusz három tized másodperc, 130 extra Newtonméter, 10 km/órával nagyobb végsebesség: dióhéjban ennyit tud a német Techart tuningműhely csomagja, amelyet az aktuális Porsche 911 Turbóhoz készítettek el. A változásokat pusztán elektronikus úton, módosított motorvezérlés alkalmazásával érték el, pont, ahogy néhány hónapja a Turbo S esetében.

A megnövelt teljesítmény előcsalogatásához itt is a középkonzolon elhelyezett Sport vagy Sport Plus gombot kell megnyomni. A teljesítmény ekkor 580 lóerőre nő, a forgatónyomatéki maximum túltöltés nélkül 790, túltöltéssel 840 Newtonméterre nő. 
Mindez kézzel fogható javulást hozott a menetdinamikában. A Turbo 2,9 másodperc alatt ugrik százra, a kétszázas tempót 9,8 másodperc alatt teljesíti – az alapmodell esetében 3,2, illetve 10,8 másodperc a vonatkozó szintidő.
A Turbo S után a kisebbik Porsche 911 Turbo modellhez is elkészítette tuningcsomagját a TechArt.
A Turbo S után a kisebbik Porsche 911 Turbo modellhez is elkészítette tuningcsomagját a TechArt.

Ha kevés az 520 lóerő…

Ha kevés az 520 lóerő…

A Turbo S után a kisebbik Porsche 911 Turbo modellhez is elkészítette tuningcsomagját a TechArt.
Ha kevés az 520 lóerő… 10
Ha kevés az 520 lóerő… 11
Ha kevés az 520 lóerő… 12
Ha kevés az 520 lóerő… 13
Ha kevés az 520 lóerő… 14
Fotó megosztása:
Ha kevés az 520 lóerő… 15
Valamivel lomhább a kabrió: a 0-100 km/óra sprinten egy tizeddel marad el a kupé mögött, a gyári vászontetős 3,3 másodperce helyett 3,0 mp alatt gyorsul százra. Kétszázig ugyanúgy egy kerek másodperccel jobb a tuningolt kivitel, a 10,3 másodperces eredmény nem lebecsülendő. A végsebesség karosszériatípustól függetlenül 325 km/óra. 
A Techart állítja, hogy az új motorvezérlés sem a motor elektronikai végrendszereit, sem a diagnosztikai és szerviztevékenységeket nem akadályozza; a csomagokat két éves garanciával kínálják, amelyhez kiegészítő garancia társul, amely a motor vagy a sebességváltó meghatározott meghibásodásaira vonatkozik. 
A motortuning mellé egy sor kiegészítés is dukál: ilyen a kipufogórendszerbe épített szelep, amely automatikusan vagy gombnyomásra férfiasabb hangot kölcsönöz az autónak. Extraként ovális kipufogóvégek is rendelhetők, fényes vagy matt fekete krómozott kivitelben. Ha a kedves ügyfél tud szeptemberig várni, a Techart új, kovácsolt felnijeit is felszerelheti tuningolt Porschéjára: a 20 colos, öt duplaküllős tárcsák központi anyával záródnak, a Turbo modellek mellett egyébként a GT3-hoz is társíthatók.
Ha kevés az 520 lóerő… 16