4,9 másodperc alatt katapultál 100-ra
4,9 másodperc alatt katapultál 100-ra

Ötszörösére nőtt az autógyártás az Audinál

Ötszörösére nőtt az autógyártás az Audinál

4,9 másodperc alatt katapultál 100-ra
Ötszörösére nőtt az autógyártás az Audinál 45
Több az alumínium és a piros varrás
250-nél vége a száguldásnak
Turbónyomás került a vízhőfokmutató helyére
Nem csak duplakuplungos, kézi váltó is kérhető az S3-ashz
Jól tart, ahhoz képest, hogy nem mély a kagylósítás
Szolidan alakult csak át
300 lóerő, 380 Newtonméter, 6,9 liter százon. Fenomenális
Magyar Audik a nizzai reptér parkolójában
Csak quattro összkerékhajtással lehet megvenni
150 lóerőt tud literenként a motorja
Tipikus Audi forma, nincs túlvadítva
2,5 centivel ül lejjebb a sima A3-as szedánnal. Könnyebb vele felakadni
13,9 milliót kérnek érte. A CLA 45 AMG jóval drágább
Egy S3-as ismertetőjel
Az S3-ashoz van tábla felismerő kamera is, de itthon nem rendelhető
Alaphelyzetben 18"-as, felárért 19"-os felnik kérhetők
Sportos autó hétköznapra
60 kilót fogyott a növekedés ellenére
Nagyszilárdságú acél és alumínium motorrházető segít alacsonyan tartani a súlyát
18 másodperc alatt nyílik a teteje, végig automatikusan
Két benzines és egy dízelmotorral indul a forgalmazás
Sportosabb, jobb kiállású mint elődje
18 centiméterrel nőtt az előzőhöz képest
125 lóerővel sem volt gyenge
Kellemes a belső, az alukeret felül elegáns
Az MMI kezelése még mindig túlbonyolított kissé
Jól kapcsolható a váltó
Kell a meleg, ha hidegben kabriózunk
Ez a kabrió műszerfala
Igényes, sportos, összetéveszthetetlenül Audi
Külön állítható a nyakfűtés intenzitása
Kisebb termetűeknek nem rossz a lábtér
Nőtt a csomagtér 15 litert nyitott tetőnél, de így is korlátozottan használható csak
Újdonságok az út szélén
Van feláras, még jobban szigetelt vászontető is hozzá
A S3-om féke üt, az A3 kabriónak pedig a színe
Még nincs ára, de Németországban 9,5 millió körül lesz az alap
Ötszörösére nőtt az autógyártás az Audinál 83
Ötszörösére nőtt az autógyártás az Audinál 84
Fotó megosztása:

60 kilót fogyott a növekedés ellenére

60 kilót fogyott a növekedés ellenére

Idén januártól június végéig 1 066 236 motor készült Audi Hungaria Motor Kft-nél, szemben az egy évvel korábbi 1 019 595-tel. Az összeszerelő-üzemben 66 640 autó gördült le a szerelőszalagokról 2014 első hat hónapjában, míg 2013 ugyanezen időszakában 13 416 darab.

A növekedés többek között az új gyár felépítésének köszönhető, az A3 Limousine és az A3 Cabriolet gyártása a második félévben futott fel igazán. Az előbbi termelése 402-ről 45 578 darabra, utóbbié 2633-ról 10 756-ra ugrott.

Ezzel párhuzamosan emelkedett a győri vállalat első féléves árbevétele is, az egy évvel korábbi 2,796 milliárd euró után 3,712 milliárd euró lett. A vállalat január elejétől június végéig 289 millió euró értékű beruházást valósított meg a gyárban – a tavalyi 335 millió után – ezzel az Audi Hungaria alapítása óta már 7,024 milliárd eurót fektettek be.

Az Audi az erős euró, valamint a terjeszkedéssel, illetve a technológiai fejlesztésekkel járó tetemes költségek ellenére tudta növelni forgalmát és nyereségét is az idén a június végével zárult második negyedévben. Az adózás utáni eredmény csaknem 7 százalékkal, 2,32 milliárd euróra nőtt, az árbevétel 1,8 százalékkal, 13,7 milliárd euróra.

Az alkalmazottak száma 9393-ról 10 756-ra emelkedett.

Valószínűleg a második félév sem alakul majd rosszul a gyár szemszögéből, hiszen 2014. július 24-én indult  be az Audi TT és TTS Coupé sorozatgyártása Győrben.